Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe. Puppene mine er så vonde og såre, at det går ut over nattesøvnen. Høres litt ekstremt ut kanskje, men lurer på om noen har noen gode tips? Sove med en sports bh?
Har desverre ingen tips. Visste selv ikke hva jeg skulle gjøre når jeg slet med ømme pupper[:D] Det var kjeeeempe vondt, men det hjelper kanskje med en god BH...
Håper flere kan svare[:)]
Dette er et problem for meg også. Ikke noe godt å snu seg i sengen når det kjennes ut som puppene rives av deg. Au, au[:@]
Har blitt anbefalt å ligge med bh om natta, da gjerne en sportsbh. Har også lest at man ikke skal bruke spilebh pga at da kan du klemme melkekjertlene... Høres nesten litt skummelt ut[&:]
Ved bruk av bh om natta, støtter man opp bysten mye bedre og det blir mer behagelig, samt at man unngår å få deformerte bryster.
Må visst til for meg også det.. [;)]
merker at noen ganger denger jeg min kjære når han kommer borti meg enten det er med vilje eller ikke.. tror ikke han synes det er spesiellt hyggelig å bli "banka opp" av kona hver gang han prøver å gi meg litt oppmerksomhet [8D]
Holder med det å anbefaler det med sports-bh...
Om det ikke skal hjelpe,så anbefaler jeg å tjuvstarte med amme innlegg.
Det gjør det mykt og godt,for mat redskapet for den lille![;)]
Ikke no godt når det er sånn...
Anbefaler topper fra Sloggi jeg. De er komfertable å ha på om natten. Har akkurat samme problem som deg, men en slik topp det hjalp. Ikke så stramt som en bh heller. Og de er rimelige.
Brukte de også på føde avdelingen etter jeg hadde født førstemann. Fikk ikke lov å ta på amme bh, da det stoppet opp melkegangene mine. og det var tungt å ha de hengende løse. Ammeinnleggene fikk også gos støtte.
Anbefaler å kjøpe en stor størelse da, puppene ikke blir mindre med tiden.[;)]
Hehe godt å høre at andre har det slikt og. Samboeren min tror jeg "tar i", når jeg klager over puppene. Har vist han hva dere skrev og plutselig er han blitt kjempe forståelig. Hehe vi får holde sammen!