Puppene føles som de koker og klør

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Det verste av vonde pupper har gitt seg. Vevet er ikke så ømt lenger.

Det som er vondt er huden, begge puppene har vokst så de har blitt litt røde, og klør og stikker endel. De er varme og føles som de "brenner" I blant.

Var å kjøpte meg nye Bher i dag, amme bh uten spiler. Håper det hjelper

Andre som har lignede pupper?

Hadde det i første svangerskapet, var helt forferdelig.. dette blir 3 barnet på 2 år så tror puppene har mye hud å vokse i [emoji23] så «heldigvis» er det baret vevet som er ømt. Fælt det også av og til..

Jepp. Mine er så tunge at jeg må ligge med BH om natta, hvis ikke gjør det kjempevondt. Også klør de. Har kjøpt meg flere bh’er uten spiler nå. Smører lett med kortisonsalve for å dempe kløen.

Last edited:
Hadde også en periode der de var veldig varme, røde og klødde mye. Ikke så rart, har gått opp fra ikke utfylt 75A til fyldig 75B :eek:

De siste ukene har jeg ikke merket så mye annet enn at de er tunge... Men det var en periode de var så vonde at jeg hadde problemer med å sove fordi jeg kom borti dem....

Nå har jeg ingen BH som passer, vet ikke hvilken størrelse jeg er nå... Men var en 70 D/E før...

Er det sånn at puppene er litt «herdet» etter et svangerskap og amming? For mine pupper har ikke vært like plagsomme som første graviditet! Og selv om de er fyldigere og mer blodårete, og litt ømme, så er de ikke VONDE liksom. [emoji85][emoji23]

Det verste med puppane mine, utenom såre brystvorter, er nokre stikkingingar/lyningar fram mot brystvorta, sånn djuuuupt inne i puppen. :arghh: Det er så ilt når det kjem, og når dei kjem så kjem dei gjerne tre på rad. Heilt rart!

Back
Topp