Puppene er ikke blitt ømme...

M#

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Fler enn meg som ikke har ømme pupper? Jeg er rundt 5-6 uker på vei tror jeg, og puppene mine har ikke blitt ømme. Sist jeg var gravid ble de ømme med en gang. Kan det ha noe med at jeg nylig sluttet å amme?(puppene har nylig halvert seg i str pga det)..

Jeg har mistet en del ganger tidligere, så det ligger selvfølgelig og murrer i bakhodet hele tiden og alle graviditetstegn er kjært velkomne :p

Jeg har tre barn der brystene ikke ble ømme før helt i slutten av graviditetene.
Tenker at det ikke er noe å bekymre seg for.

Jeg har heller ikke ømme pupper, er 7+6 i dag:)

Holder på å slutte å amme nå jeg, eller jeg vil slutte, men det vil ikke minien min :P hehe..

Men jeg er 5gangs gravid og aldri hatt ømme pupper i noen av svangerskapene mine, 6+5 i dag :)

Får håpe kroppen min bare er litt annerledes denne gangen :) Trodde jeg skulle være mye mer avslappet nå som jeg har en veldig vellykket graviditet bak meg, men tydeligvis ikke :wacky:

Jeg hadde ømme brystet med en gang sist jeg ble gravid, ikke ømme pupper i det hele tatt nå. Ammer fortsatt morgen og kveld - sikkert litt derfor ja :)

Jeg fikk veldig ømme og store pupper tidlig sist, ikke nå. Fordi de fortsatt er store (enda jeg slutta å amme i 2015). Før forrige graviditet var de 75D, gikk opp til 75G tidlig i den graviditeten. Er fortsatt den størrelsen. Så de trenger kanskje ikke vokse noe mer :P

Jeg er sykt kvalm og har sett bankende hjerte på ultralyd så jeg er ikke bekymra

Jeg hadde sinnsykt vonde pupprr de forrige svangerskapene mine, men ikke den gangen her. Er 6+4

Jeg har heller ikke ømme pupper! Er 6+2 i dag, første gang gravid. Har kun merket enkelte dager at brystvortene har vært veldig følsomme og mulig litt ømme, men stort sett så har jeg ikke hatt no særlig til ømme pupper. Det kommer nok, tenker jeg! :)

Back
Topp