Puppene blir mindre igjen

LotteSk

Blir kjent med forumet
Puppene har vokst endel, men nå plutselig er dem blitt mindre igjen.. Er 10+4 uker i dag og puppene var vel det siste "graviditetsymptome" som var igjen.. Er så bekmyret for å miste!! Fler som har opplevd at puppene har vokst for så å bli mindre igjen? Kanskje et dumt spørsmål dette, men blir jo så bekmyra for alt nå!

Mine var sånn også! Var super stinne å flotte i starten, men nå er de som før igjen.. Men var å UL i gåt og fikk se en sprell levende liten baby så det er håp! :)
Var slik forrige svangerskap også, men der kom størrelsen og fastheten i puppene tilbake noen uker før fødsel igjen ømt for meg men mammen syntes d var kjekt! Hehehe!! :)

Mine var helt like :) Har ingen symptomer nå, men så en liten sprell på UL for noen dager siden :)

Jeg er også litt nervøs fordi jeg føler jeg har mistet de få symptomene jeg hadde... Er i uke 9+6 nå. Skal ikke ha TUL før den 27. Lenge å vente ..

Takk for svar! ☺️ Da kan jeg slappe av litt!
Off ikke greit dette med alle bekymringene!

Jeg er også litt nervøs fordi jeg føler jeg har mistet de få symptomene jeg hadde... Er i uke 9+6 nå. Skal ikke ha TUL før den 27. Lenge å vente ..

Dette er heeelt normalt, hcg har nok begynt å synke (som den skal, altså) og da mister mange noen eller alle symptomer :) Hcg synker og stabiliserer seg etterhvert. Stiger kun så mye de første ukene i svangerskapet :)

Her har også symptomene avtatt! Så utrolig digg! Men ja en tenker jo litt. Er 10 uker i morgen, og mini er jo så og si ferdigstilt og skal bare vokse! Så kan kanskje ha sammenheng med det?

Back
Topp