Puppen min!!

Malin88

Flørter med forumet
Heisann. Lenge siden sist![8D]

Jeg får bare gå rett på sak: Jeg hadde IKM for en uke siden, men ingen TTR kom.
Ca. 19-22 nov ømme brystvorter.
Ca. 18-21 nov djevelske humørsvigninger..
Ca 21 nov ------> Vont når jeg klemmer litt på høyre bryst! Ikke på selve brystvorta, men der brystvorta og puppen går sammen!!!!!! -For å si det slik. Jeg synes at dette er litt skummelt, fordi for en liten stund siden hadde jeg en kul i det brystet, men legene så ingenting på ultralyd. Jeg skal inn på kontroll allikevel i januar på sykhuset. For det var en lege på ultralyd, og en som kjente på brystene og under armene etterpå, og han siste kjente at det var noe der.

Såh.. Noen som har opplevd slik? Råd? Bortsett fra å gå til legen. -Jeg skal dit i januar. Faen, har ikke råd til det dær lege tjafset!
Ca. 25 nov "El-slim" En eneste tråd!!

God natt. Koz Malin88

Har du testet da? Det ville iallefall jeg gjort. Har hatt sånn vondt i puppene som du beskriver de par-tre siste syklusene, fra EL til et par dager etter IKM (men TR kom når hu skulle hun [:@])

Hei. Nei, har ikke testet. Men skal høre med gubben om ikke vi kan teste.
Jeg fordrar ikke å være i uvisshet. Dessuten så skal vi på julebord nå på lørdag, og da hadde det vært ypperlig om jeg visste.

Jeg synes det er litt skummelt med det vonde i brystet, pga kulen jeg har hatt tidligere(KUN i høyre bryst). Men skal jo til kontroll på sykhuset i januar, så jeg får vel vite noe der.

He he, jo TTR kom vel når ho skulle.. Kondolerer[:(]

Back
Topp