Puppelekk

ettem

Flørter med forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Puppene lekker melk, og det er så irriterende. [emoji849] hadde glemt at matfatet er klart lenge før babyen kommer for å spise [emoji28] er vel bare å hamstre innlegg da...

Forresten - skal jeg bare la det lekke eller bør jeg begynne å håndmelke/pumpe? Kan produksjonen avta?

Her begynte jeg å lekke når jeg var i mnd 2.. [emoji28]
Du skal ikke håndmelke eller pumpe.

Hjelpes, DET var tidlig det [emoji85] Ok, så jeg skal bare la det dryppe?
Du må for all del ikke pumpe eller håndmelke. Da kommer råmelka å den er kjempeviktig for babyen.

Du må for all del ikke pumpe eller håndmelke. Da kommer råmelka å den er kjempeviktig for babyen.

Så råmelka kommer ikke før babyen begynner å suge, evt at jeg pumper?

Råmelk er det første som kommer når baby blir født og hvis du pumper deg nå vil det nok være råmelk som kommer. Det er ikke slik at det blir tomt (noen lekker jo uten fremprovosering i flere uker) sånn sett er kroppen ganske smart og produserer det baby har behov for, men har hørt noe om at hormonene kan ha innvirkning på rier ved melking, en skal ikke melke seg selv før fødsel uansett

Råmelk er det første som kommer når baby blir født og hvis du pumper deg nå vil det nok være råmelk som kommer. Det er ikke slik at det blir tomt (noen lekker jo uten fremprovosering i flere uker) sånn sett er kroppen ganske smart og produserer det baby har behov for, men har hørt noe om at hormonene kan ha innvirkning på rier ved melking, en skal ikke melke seg selv før fødsel uansett

Ok, takk for utfyllende svar :-) sluttet å lekke for et par dager siden....

Back
Topp