•Ellibelli•
Gift med forumet
Babybanden har puppefredag i dag og 20% på alt av ammeutstyr og ting til matfatet!
http://www.babybanden.no/categories/mamma
http://www.babybanden.no/categories/mamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var innom babybanden sin butikk i går og fikk kjenne på den, såååååå deiligFristende å bestille en bbhug me kjenner jeg!
Da jeg kjøpte vogna mi på black friday så hadde jeg den tirsdag eller onsdag uka etterBlir en bbhugme på meg i dag! Noen som vet hvor raske Babybanden er på levering?![]()
Bedre sove/hvilestillinger for deg og baby! Bra for ryggen, kan hjelpe forebygging av bekkenproblemer!Spørs om jeg må bestille meg bbhugme også! Spørs om jeg får overtalt mannen at jeg må ha sånn! Er er mannen sånn at han ikke ser vitsen i sånt-.- Noen med gode argumenter??![]()
Har prøvd meg med den, men spørs om jeg skal gå litt mer inn på det! Kan hende han ser nytta nå som jeg faktisk begynner å kjenne det litt i det ene bekkenet!Bedre sove/hvilestillinger for deg og baby! Bra for ryggen, kan hjelpe forebygging av bekkenproblemer!Hehe..
Blir på meg her, sover så dårlig om nattan, at samboern er lei at jeg vekker han hver gang.... Hehe!Har prøvd meg med den, men spørs om jeg skal gå litt mer inn på det! Kan hende han ser nytta nå som jeg faktisk begynner å kjenne det litt i det ene bekkenet!![]()
Si at om bekkener streiker blir det dårlig med sengekos etter hvert?Har prøvd meg med den, men spørs om jeg skal gå litt mer inn på det! Kan hende han ser nytta nå som jeg faktisk begynner å kjenne det litt i det ene bekkenet!![]()
Da er det bare å handle! Jeg også sover ganske dårlig om natten så jeg skal legge inn aksjer for å få en slik!Blir på meg her, sover så dårlig om nattan, at samboern er lei at jeg vekker han hver gang.... Hehe!![]()
God idé!Si at om bekkener streiker blir det dårlig med sengekos etter hvert?![]()
Spørs om jeg må bestille meg bbhugme også! Spørs om jeg får overtalt mannen at jeg må ha sånn! Er er mannen sånn at han ikke ser vitsen i sånt-.- Noen med gode argumenter??![]()
Spørs om jeg må bestille meg bbhugme også! Spørs om jeg får overtalt mannen at jeg må ha sånn! Er er mannen sånn at han ikke ser vitsen i sånt-.- Noen med gode argumenter??![]()
Misforstå meg rett. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra, men må være lov å stille noen spørsmål om behov osvEt godt argument er jo rett å slett å si at det ikke er han så går gravid ! Hadde blitt skikkelig sinna på mannen om han kom å sa at "nei det ser jeg ikke vitsen i" Han har ikke noe han skulle ha sagt der altså xD
Misforstå meg rett. Han gjør alt for at jeg skal ha det bra, men må være lov å stille noen spørsmål om behov osvdet er så mye fint og flott som utstyrsbutikker prøver å presse på gravide og småbarnsforeldre som de fleste egentlig ikke har bruk for.
Helt klartIkke noe vondt ment altsåForstår problemstillingen. Det meste har en faktisk ikke bruk for, men kan hjelpe på comfor og vondter
Da bør faktisk partneren forstå og ikke behøve flere "overtalelser"
![]()