Puppe spørsmål

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
:P
Altså, jeg er førstegangs. Å ingen store forandringer i puppene. De har jo blitt svære. Men det skjedde jo ganske tidlig.

Men de siste dagene har jeg fått røde ringer rundt brystvorte området. Huden er liksom rød der. Er det området rundt brystvortene som utvider seg?

Føler meg litt dum nå, men ja :P må jo spør :D

området rundt brystvorten blir ofte mørkere, brystvortene litt større og brystene vil etterhvert bli litt fyldigere :) ingen stor forandring her heller, selv om jeg er annengangs, men bare vent til melka kommer! vi snakker BALLONGER :D

Sukk og jeg som aldri har drømt om silikon pupper også påstår dere at kroppen min har tenkt å lage det helt på egenhånd, uten min tillatelse;/

Sukk og jeg som aldri har drømt om silikon pupper også påstår dere at kroppen min har tenkt å lage det helt på egenhånd, uten min tillatelse;/

Du får bare glede seg til tennissokker etter ammingen er over :P Hehe...

Ballongpupper med masse strekkmerker da eller? :P Høres fristende ut. :P

Jeg har nesten aldri følt meg så bra som jeg gjorde når puppene var på sitt største :p Joda, deigmage og cellulitter var på plass, men jeg hadde jo så fine pupper! :D :p

Signerer denne. Er i utgangspunktet ikke spesielt vellutstyrt jeg da, så det var en boost for selvtilliten da de var på sitt største, hehe ;-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Husker jeg følte meg som en prostituert bare jeg hadde en vanlig singlet på meg sist :P det ble litt for mye av det gode :P

Jeg har nesten aldri følt meg så bra som jeg gjorde når puppene var på sitt største :p Joda, deigmage og cellulitter var på plass, men jeg hadde jo så fine pupper! :D :p

He he, her blir det litt "too much" da vi snakker G til vanlig :p satse på det ikke blir så himla digert denne gangen også. Sliter med å finne stor nok amme-bh :p

Her har de ikke vokst mange str akkurat. Men de er absolutt større og ganske så tunge:) fornøyd gubbe iallefall:p rompa har blitt FOR stor:confused:

Her har de ikke vokst mange str akkurat. Men de er absolutt større og ganske så tunge:) fornøyd gubbe iallefall:p rompa har blitt FOR stor:confused:

Føler med deg, med den rompa! Herremingud! Jeg har ganske mye rompe i utgangspunktet. Men nå er jeg usikker på hva som er størst, rompa eller magen :-P føler meg som ei and !! Hehe

Back
Topp