Puppe-slagsmål?

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Det er hva Thea har begynt med!!!
Noen ganger får puppen skikkelig gjennomgå..uff og au....
Hun drar og vrier, slipper puppen og suger skikkelig tak igjen... "biter" med gommene har hun gjort (langt ifra godt ja.....[&:]) og hele kroppen vrir seg mens hun sparker...
Hendene ligger beskyttende rundt puppen og klemmer lett på puppen mens hun spiser! Ser nesten ut som hun melker puppen!! hihi...

Hvordan spiser deres? Går det hardt ut over puppen?

Tenker med gru på hvordan det blir med tenner....[:o]

Hehe, måtte le litt når jeg leste det her[:D]
Slett ikke ulikt på enkelte slagsmål vi har her i huset[:D] Kampene kommer oftest hvis Eskil fortsatt er sulten etter at han har tømt puppen. Da tar han tak med gommene og drar skikkelig til. Au! Dette gjør han samtidig som han slår med knytta never og sparker. Hehe, det begynner å bli skikkelig liv i krabatene våre nå[:D]

Uff ja den puppen... No er det 2. dagen at Elisabeth ikkje vil ha pupp i det heile tatt. Skjønner ho godt, for det er ikkje mykje å få ut av den. Så no er det 1 måltid med mi melk (pumpa ut iløpet av dagen), og resten blir mme. Må sei eg er litt lei av å streve med begge deler, skal bli godt å kun styre med flaskene, og ikkje måtte puppe litt til kvart måltid også!

Her er det ikke slagsmål...... Her er det puppe angrep.[:D] Sikter inn målet og går til angrep. Ho også drar og slipper med et super splatt. Spes hvis ho begynner å bli mett driver ho med det. Og er det lenge siden mat og jeg har lagt ho på pupp nr 2 for sikkerhetsskyld og ho begynner med det er det jo full melke krig. Da står jo melke spruten til alle kanter....[:@] Og somregel gliser Tinnea fra øre til øre og synes det er super festlig.[:D] Og hvem mor kan vel bli sint og irritert da????

Ha ha så utrolig bra!! Men dessverre ikke noe annerledes her [8|]
Hun napper og drar og vrir og er helt gal noen ganger! Veiver og slår med henda sine, og beina er som to kaninføtter! Spenner og sparker som et uvær..

Hun ligger liksom ikke så stille lenger sånn som hun gjorde i førsten [:D]

Er puppe slagsmål her også ja... Det som er super festlig(syns han da) er å suge et parr tak også slippe puppen slik at strålen står ut i rommet.... Han er også begynt å bite med gommene og dra skikkelig til, huff, vondt det ja[&:]. Ikke noe rolig spisekrabat her heller..

Back
Topp