Puppe/silikon spm

SillyDilly

Forumet er livet
1. Dere med AA-cup - A-cup, fikk dere noe større pupper etter føddsel? Og holdt de seg sånn

2. Dere med silikon, hvordan ble puppene etter fødsel og hvordan gikk det med amming? Var de fortsatt like fine etterpå?, og klarte dere å amme?

3. Noen her med store pupper som har tatt silikon/brystløft? Har selv DD, og vil ta silikon eller noe etterhvert for å få de "ikke så hengete", men kunne godt vært "bare" en enkel D eller noel

Jeg ble HELT flatbrystet etter å ha fullammet 2 barn. Det ble ingenting igjen...

Fler?[:D]

bestevennina mi hadde A-cup etter svangersapene og amming.
Dem ble måt på sykehuset før hun fikk silikon til å være 1 1/2 cm [&o]
Så dem ble i allefall ikke større etter amming.

Hun fikk lagt inn 260gr og er i dag en stor C-Cup,ser veldig bra ut både med og uten klær.

dytter enda litt mer jeg

Jeg gikk fra b-cup til a-cup (eller mindre) etter mitt første svangerskap. Det var ingenting igjen av dem, bare to små skinnlerver som hang og så teit ut. Jeg dro på klinikken og sa at jeg ønsket meg ikke spesielt store pupper så lenge jeg bare fikk pupper igjen, men de måtte ikke se for uekte ut. De la inn 350 gram i hver og jeg fikk en brukbar c-cup. Etter mitt andre svangerskap merket jeg at de ikke lengre var like spenstig, de hadde begynt å henge litt. Jeg kunne ikke lengre gå uten bh, men ellers var de ganske lik som før.

Hadde liten b cup før mitt første svangerskap, men etter ammingen ble det ingen ting igjen.. Ja, da mener jeg ingen ting[:(]
Ingen av bher passet, måtte ha innlegg i dem for å fylle dem opp.. så da ble valget veldig enkelt..
Tok ca 360 gr i hver, dråpeformede silikonproteser for mest naturlig resultat.. Nå har jeg en C cup, og ingen kan se på meg at jeg har silikon.. [:)]
Og nå er jeg gravid, har råmelk så ting fungerer som det skal.. Men, om ammingen går fint vet jeg ikke enda, det er jeg spent på [:)]

Gikk fra b-cup til a-cup etter svangerskap og amming av to barn....... [&o]
Kan IKKE gå uten bh med innlegg.

Gikk fra b til a etter siste svangerskap og fikk vrengte bukselommer, la inn 275/300 gr dråpeformet silikon og hadde brystløft,, steike ta de er sykt fine, litt mer arr en de som bare får silikon men det er lite synlig ( utførte dette i mars) de er myke og spretter når jeg går så ingen ser det..

ORIGINAL: Gary Barlow

Jeg ble HELT flatbrystet etter å ha fullammet 2 barn. Det ble ingenting igjen...

Samme her. Hadde en god B før, nå fyller jeg nesten opp en A-cup![8|]

Jeg hadde brystreduksjon med løft for snart to år siden,fjernett 1,3 kg tilsammen og fikkløftet de gikk fra en g cup til en c cup,var helt fantastisk fikk en helt ny verden.

Back
Topp