humletumle
Forelsket i forumet
sikkert mange av dere som har skrevet mye om dette. Jeg har prøvd å scrolle for å se om det er skrevet om det i det siste, men nei..[:)]
så da spør jeg da:
noen som har tatt kampen? hvordan gjorde dere det?
jeg begynte i går natt. føler det gikk bra. men han gråt litt en times tid i senga. (ikke hysterisk, men han var trøtt og ville nok at jeg skulle ta han opp for pupp).
ga han vann av og til og dyttet inn sutten når den kom ut og la dyna over han.
står dere ved sengen hele tiden, for å vise at dere er der, eller ligger dere i senga og hører på. jeg gjorde litt begge deler, men føler liksom det ble litt halveis da, på en måte[8|]
..fant nemlig ut i natt, at NÅ ER DET NOK! [:)] så jeg var ikke helt forberedt på hvordan jeg skulle gjøre dette.
håper bare jeg kan sove en hel natt snart.
Takk for at dere leser...og kanskje svarer[:)]
så da spør jeg da:
noen som har tatt kampen? hvordan gjorde dere det?
jeg begynte i går natt. føler det gikk bra. men han gråt litt en times tid i senga. (ikke hysterisk, men han var trøtt og ville nok at jeg skulle ta han opp for pupp).
ga han vann av og til og dyttet inn sutten når den kom ut og la dyna over han.
står dere ved sengen hele tiden, for å vise at dere er der, eller ligger dere i senga og hører på. jeg gjorde litt begge deler, men føler liksom det ble litt halveis da, på en måte[8|]
..fant nemlig ut i natt, at NÅ ER DET NOK! [:)] så jeg var ikke helt forberedt på hvordan jeg skulle gjøre dette.
håper bare jeg kan sove en hel natt snart.
Takk for at dere leser...og kanskje svarer[:)]