Puppa mine ;)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Skal ikke skryte på meg at de har vært enorme tidligere, men nå er de virkelig ikke mye å skryte av[&:] Jeg har vært en god B-cup før graviditeten. Etter fødsel har jeg vært en god C-cup..
Men nå som jeg har ammet og melka er borte er ikke puppene mine de samme lengre[:(]De har blitt helt forandra!

Jeg har bestemt meg, men må vurdere saken litt til ettersom vi skal ha et barn til , men jeg skal nok få fylt dem opp på et vis[:D] Gleder meg til det!! men er vel lurt å vente til nestemann er ute [;)]

Samme her..
Jeg kommer ikke til å fylle de opp,men jeg kunne godt tenke meg og heise dem opp fra gulvet!!![:D]

ORIGINAL: malønna

Samme her..
Jeg kommer ikke til å fylle de opp,men jeg kunne godt tenke meg og heise dem opp fra gulvet!!![:D]

he he he.

Her hadde det vært deilig å fått fjernet litt..3kg pupp er i overkant mye [&:]

Send over litt til meg[;)]

Ja, det er voldsomt så puppane skulle forandre seg ved amming. Ikkje eit strekkmerke i sikte på magen, men puppane...kjem nye strekk kvar dag[:'(] PUPPANE MINE ER ØDELAGTE![:(]

Lure på korleis dei blir sjåande ut når eg er ferdig å amme[&:]

ORIGINAL: Munemor

Ja, det er voldsomt så puppane skulle forandre seg ved amming. Ikkje eit strekkmerke i sikte på magen, men puppane...kjem nye strekk kvar dag[:'(] PUPPANE MINE ER ØDELAGTE![:(]

Lure på korleis dei blir sjåande ut når eg er ferdig å amme[&:]

Huffameg! Er helt enig![:'(] Har heller ingen merker på magen, men et sterkt på høyre pupp og noen svakere på venstre[:'(][:'(][:'(]. Hadde nok fått masse hvis jeg hadde fortsatt å amme.

Samme her..

tror nok det blir å skje her ja!!![:D][:D] har store nok jeg, håper egentlig de blir litt mer slunkne enn de var før når jeg er ferdig å amme, men etter jeg er ferdig med bebiser kan det være godt å løfte oppforbi navlenivå....

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

mine hadde endelig blitt noenlunde normale etter forrige gang jeg ammret men nå blir det vell to skinntasker igjen som jeg må rulle sammen i BHen

Akkurat slik jeg føler meg[:D][:D]

ORIGINAL: bondekone

kunne tenkt meg å få mindre pupper jeg får jo nesten ikke takk  bh til en någelunde pris

Sånn sett så er det vanskeligere å ha skikkelige mugger[:D] Man får hvertfall størrelsen i butikken når man er flyplass[:D]

Fikk litt størrelse på puppene akkuratt da melka kom, men nå er de like små som før... Og intatt en mer hengete fasong..[:'(]

jeg vurderer også bryst reduksjon og oppstramming her hehe, når puppene mine er full av melk ser det nesten ut som to gedigre meloner, harde som pokker. huff

ORIGINAL: TinkaNussi

ikke det samma mine heller. men jeg er ikke misfornøyd heller....jeg kommer aldri til å fylle de opp jeg hater cillikon og all unødvendig plastikkirugi.

gutta liker natulig vet dere[;)]

Jeg er vel heller ikke for plastisk kirurgi egentlig, det kommer litt an på situasjonen. Jeg hadde aldri fylt opp store unaturlige mugger. Det måtta ha vært pupper som så ut som mine, og for at jeg skal føle meg vel. [:)]

Alle sa til meg før og under graviditeten.."slapp av Janne, de blir mindre etterpå"...Yeah right sider jeg bare! Er oppe i gamlestr. jeg...er vel kanskje en av de som har "voksende bryst" jeg da. Ikke fikk jeg til å amme heller pga av str. Den neste som sier "jo større, jo bedre" kommer til å få seg en ørefik [;)] Vurderer sterkt reduksjon her også..bare så kjipt at det er så _sinnsykt_ dyrt. *orker ikke gjennom hele fastlege-trygdekontor-sykehus-mølla for å få det gratis*

Samme her..

kunne godt strammet de opp litt ja... de hilser jo på navlen hele tida..[;)] 

prøv å styr dere fra å ende opp slik iallefall:

Lolo Ferrari-dama... gruuuuusomt

får se når jeg er ferdig med amming om man trenger et lite løft....    men ikke noe silikon!!

ORIGINAL: Nates Mamma

prøv å styr dere fra å ende opp slik iallefall:

Lolo Ferrari-dama... gruuuuusomt

noe sånt hadde vært midt i blinken[:D]

Back
Topp