pupp

lille assa 75

Forumet er livet
er det mange her som ammer enda....jeg har kuttet ut litt, men han får litt enda

Jeg ammer før hvert måltid på dagtid, 4 ganger. I tillegg så er trollungen her våken 2-3 ganger på natta, og da skal hun kose ved puppen.. Tror nok det er nattamminga som holder oppe produksjonen her i gården.. Har lyst til å fortsette til hun i hvertfall er 1 år, ettersom jeg er allergisk, dessuten er det jo veldig lettvint da!:) Men jeg har ikke lyst til å fortsette nattamminga i 4 mndr til altså..skal ta avvenning neste helg, da har vi ingen andre planer, så da kan vi være litt trøtte.. Dumt å vente så lenge. Nå begynner hun å bli skikkelig sta og stri, og reiser seg opp i senga si for å være sikker på å få komme opp..

jeg ammer fremdeles, men har begynt å kutte ned litt nå. 3 ganger om dagen og 1 om natta

Her ammer vi enda![:D]Får et måltid pupp i senga før vi står opp.Deretter er d brødskive til frokost,ikke alltid hun vil ha pupp etterpå da.Så får hun pupp etter formiddagsmaten,hun får i mellomtida også,hvis hun vil ha,men d er ikke alltid.Får så middag i 2-3 tiden,og da vil hun av og til ha pupp etterpå.Så får hun pupp etter ettermiddags-maten.Og til kvelds,etter grøten.Ellers får hun når hun vil ha,og i d siste har hun villet ha en del,for ho har holdt på med ei tann,og da er ikke matlysten så stor.Så nå er produksjonen økt,og jeg går rundt med melkespreng igjen![&:][:D]

Er bare nysgerrig: Gjør det ikke vondt å amme nå som de har fått tenner?

det er det det kan....men han biter ikke så mye og det er det som er VONDT!!!!!! auau......
men vi mødre lider av og til for våre barn

jeg ammer 2-3 ganger i døgnet.. som regel er det på morgenen, en gang midt på dagen, og på kvelden.

har ikke mye melk, så må spe på med litt mme.

Jeg ammer ca 4 ganger hver dag. Fortsatt glad i puppen!

Ammer fortsatt! har prøvt masse og gi henne mme..men hun nekter..bare frynser på nesen....

Her er vi ferdige med amminga...

Her ammes det enda![:D]
Ammer morgen,kveld og en til 2 ganger om dagen. 3-4 ganger altså.

Ang tenner og amming, Emmy ble helt skremt en gang da hun bet fordi jeg ropte så høyt, etter det er det ingen biting...heldigvis!

Sluttet etter 6 uker.

Back
Topp