Pupp!

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Tok en dusj isted og kjente at ene brystvorta kjentes så rar ut.
Ante ugler i mosen så når jeg kom ut og hadde tørket meg så testa jeg ut om mine mistanker stemte , å Joda, får klemt ut bittelitt blank væske , å da blir jeg jo så glad :D klemmer ikke så hardt (har lest man ikke skal gjøre det), men syns det var morsomt :D absolutt noe å juble over :D
Har hatt MYE melk med mine to førstefødte og håper det blir slik nå også :)

Jeg fikk også ut blank væske under graviditeten sist, men hadde ikke mer enn akkurat nok melk til snuppa. Vet ikke om det er noen direkte sammenheng... Men er allikevel glad for at jeg også denne gangen har væske i brystene. Håper at det er et godt tegn ;-)

Heldig :D Jeg har ikke fått melk før 3-4 dager etter at baby har kommet de to første gangene, ikke gøy :( Satt på sykehuset å pumpa til blodet sprutet. Håper det blir anerledes denne gangen :)

Heldig :D Jeg har ikke fått melk før 3-4 dager etter at baby har kommet de to første gangene, ikke gøy :( Satt på sykehuset å pumpa til blodet sprutet. Håper det blir anerledes denne gangen :)
Fikk ikke melk før 3. dagen jeg heller, men hadde allikevel råmelk/blank væske i brystene under svangerskapet...!

Det er helt normalt at melken ikke kommer før 3.dag etter fødselen. De første dagene er det råmelk i ofte små mengder.

Fikk ikke melk før 3. dagen jeg heller, men hadde allikevel råmelk/blank væske i brystene under svangerskapet...!
Hadde ingenting jeg, verken råmelk eller blank veske :s Det kom etter masse pumping etter 3-4 dager, så kom melken like etterpå. De måtte gi erstatning til de frem til da.

Er nok ingen garantier nei:) keg husker ikke når jeg fikk ut litt i de to første sv skap men jeg hadde illefall veldig mye melk med en gang, overskudd liksom så jeg kunne pumpe og fryse ned, samtidig som jeg fullammet:)

Jeg fikk ikke melk før jeg kom hjem fra sykehuset med de to første, sa omtrent pang idet jeg satt meg ned hjemme i kjente omgivelser :p

Back
Topp