Matheo`s mamma
Elsker forumet
Flere som ammer fortsatt? Føler meg som en ensom ulv, eneste på barseltreff som fortsatt ammer. Hang in there...(tvetydig den der altså, HENG in there) [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sha
hehe! jeg ammer![:D]
føler meg ganske ensom selv jah! føler jeg ofte må forsvare meg og unskylde meg[:-]
men jeg ammer ikke offentlig lenger! for her ammes det kunn kveld, natt og morgen
ORIGINAL: tuppa86
ORIGINAL: Frk.Chicka
*rekker opp hånda*
Ammer her....
jøss [8|] e du her??[8D] koseli å sjå dæ!
ORIGINAL: Odin*s Mamma
Ammer enda. Morgen, ettermiddag og kveld. Og om natta om han våkner å vil ha.
Greit å ha om morgenen, det gir meg ca 30-1 time lengre i senga. Litt pupp-litt leking/klatring- pupp- leking osv. Helt til jeg er så våken at jeg gidder å stå opp.
Ellers får han om han ber om det selv iløpet av dagen. Hender seg han vil sitte i fanget å kose, å da bikker han bakover og drar i genseren. Men det er somregel om han er trett eller sliten.
Ammer ikke offentlig lengre. Alt for mange stygge blikk til det. Kun hos gode venner og foreldre/svigers.
Når jeg amma enda når han var 6mnd gammel, var komentarene : har du melk enda, å så flott...
Nå: ammer du ENDA!?!? Jaja, opp til hver enkelt det, men begynner han ikke å bli for stor? Han er jo 1år gammel.
Blæh...![:'(]