PUPP!

Matheo`s mamma

Elsker forumet
Flere som ammer fortsatt? Føler meg som en ensom ulv, eneste på barseltreff som fortsatt ammer. Hang in there...(tvetydig den der altså, HENG in there) [8D]

hehe! jeg ammer![:D]
føler meg ganske ensom selv jah! føler jeg ofte må forsvare meg og unskylde meg[:-]
men jeg ammer ikke offentlig lenger! for her ammes det kunn kveld, natt og morgen

ORIGINAL: Sha

hehe! jeg ammer![:D]
føler meg ganske ensom selv jah! føler jeg ofte må forsvare meg og unskylde meg[:-]
men jeg ammer ikke offentlig lenger! for her ammes det kunn kveld, natt og morgen

Ja, merker at det blir mindre amming offentlig, da har han ikke tid til pupp engang.[:D]

jeg ammer enda... morgen/kveld og natt om hun våkner og vil ha - ellers når hun vil[:)]

ORIGINAL: Frk.Chicka

*rekker opp hånda*

Ammer her....

jøss [8|] e du her??[8D] koseli å sjå dæ!

Ammer litt fra og til her også fortsatt..

Rekker også opp hånda. Ammer 2-4 ganger per dag. Sambo mener jeg skal slutte,men jeg gir han så lenge jeg har. Har hatt melk i bare ene puppen siden jul/nyttår så,så lenge det er noe dær - får han! Er så kos! Føler han setter pris på det nå iforhold til når han var baby-baby og man bare var en matstasjon:p

Her ammes det enda. Morgen og kveld.

Jeg ammer også enda! [:D]

Jeg er sikker på at jeg hadde amma enda om jeg ikke hadde blitt på tjukka igjen[8D]

Ammer enda! Blir noen ganger gjennom dagen.. [:)]

ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: Frk.Chicka

*rekker opp hånda*

Ammer her....

jøss [8|] e du her??[8D] koseli å sjå dæ!

Hehe, jeg glimter til...
ting har begynt og "stabilisere" seg litt hjemme nå med rutiner og slikt, og det hender jeg får tid til meg selv en sjelden gang i blandt[;)]

ORIGINAL: alvelinn

Ammer enda! Blir noen ganger gjennom dagen.. [:)]

Samme her... her går snuppa med handa nedi genseren.. vil gjerne ha HELE tiden...

Hei, her ammer jeg enda. Har tenkt å fortsette ei stund til. [:)]

Vi ammer også fremdeles.
Satser på å amme en stund til [:)]

Men jeg kjenner også at jeg ikke er helt komfortabel med å amme i offentlighet lengre. Hadde egentlig ikke trodd jeg skulle bry meg om det, men det gjorde jeg altså [8D]

Ammer enda. Morgen, ettermiddag og kveld. Og om natta om han våkner å vil ha.
Greit å ha om morgenen, det gir meg ca 30-1 time lengre i senga. Litt pupp-litt leking/klatring- pupp- leking osv. Helt til jeg er så våken at jeg gidder å stå opp.

Ellers får han om han ber om det selv iløpet av dagen. Hender seg han vil sitte i fanget å kose, å da bikker han bakover og drar i genseren. Men det er somregel om han er trett eller sliten.

Ammer ikke offentlig lengre. Alt for mange stygge blikk til det. Kun hos gode venner og foreldre/svigers.
Når jeg amma enda når han var 6mnd gammel, var komentarene : har du melk enda, å så flott...
Nå: ammer du ENDA!?!? Jaja, opp til hver enkelt det, men begynner han ikke å bli for stor? Han er jo 1år gammel.

Blæh...![:'(]

Ammer enda her også. 3 til 4 ganger om dagen..

ORIGINAL: Odin*s Mamma

Ammer enda. Morgen, ettermiddag og kveld. Og om natta om han våkner å vil ha.
Greit å ha om morgenen, det gir meg ca 30-1 time lengre i senga. Litt pupp-litt leking/klatring- pupp- leking osv. Helt til jeg er så våken at jeg gidder å stå opp.

Ellers får han om han ber om det selv iløpet av dagen. Hender seg han vil sitte i fanget å kose, å da bikker han bakover og drar i genseren. Men det er somregel om han er trett eller sliten.

Ammer ikke offentlig lengre. Alt for mange stygge blikk til det. Kun hos gode venner og foreldre/svigers.
Når jeg amma enda når han var 6mnd gammel, var komentarene : har du melk enda, å så flott...
Nå: ammer du ENDA!?!? Jaja, opp til hver enkelt det, men begynner han ikke å bli for stor? Han er jo 1år gammel.

Blæh...![:'(]

Ja, det er slike reaksjoner jeg også får, hææææ ammer du enda?? Irriterende!

Back
Topp