Pupp vs. mme, nå sliter jeg litt her..

Ja det kan jeg prøve. Lagde sviskemos i går og tok vare på saften så kan blande den i. Går vel greit å fryse den ned i isbiter selv om den har stått natten i kjøleskap?
Skal lage aprikosmos i dag så skal ta vare på safen fra det også da.

Hun gaper når jeg tar frem puppen, så suger hun i 2 sekunder og så begynner hun å tulle. Kaste på hodet, bite osv.. Gaper sikkert av gammel vane da og så husker hun plutselig at hun ikke vil ha likevel... :p
Her ble han irritert for at melka ikk kom fort nok og at der ikke var nok melk.. Så til slutt lå han i bro hver gang jeg prøvde å legge han til, og tok han puppen beit han den til blods. Da rulla jeg inn!

Her ble han irritert for at melka ikk kom fort nok og at der ikke var nok melk.. Så til slutt lå han i bro hver gang jeg prøvde å legge han til, og tok han puppen beit han den til blods. Da rulla jeg inn!
Aaauuuuu! Her har det bare blitt småbiting men bare det gjør jo vondt nok med den ene skarpe tannen hun har!
Tror jeg gir meg før det går så langt at jeg blir bitt til blods :)

Nektet flasken igjen i dag, men så helte jeg det over på Avent flasken hennes med sugerør, og da gikk det ned 150 ml gitt! Tok litt tid å få det i henne men hun drakk i hvert fall helt frivillig :)
Problem solved håper jeg :)

Nektet flasken igjen i dag, men så helte jeg det over på Avent flasken hennes med sugerør, og da gikk det ned 150 ml gitt! Tok litt tid å få det i henne men hun drakk i hvert fall helt frivillig :)

Lettelse ❤️

Så bra :)

Sugerør?? :D hahaha! Men så bra det funka :D :D

Ja, den avent koppen er superpoppis altså! :D

Whatever works :)

Hehe... bilde??? Tror ikke jeg har sett den før?

Ja så lenge det funker :D greit å holde seg til en type flaske da...vi bytta mye på flaske og tror hun ble mer forvirret av det. Nå drikker hun bare av MAM :)

Den er superpoppis her også :D

Back
Topp