kinemorB
Glad i forumet
Jeg er en av de mange som sliter litt her.. Har ei fra før som ammingen gikk til dundas med sist, så tenkte at " denne gangen skal jeg få det til lett, jeg vet jo hvordan man IKKE skal gjøre det" Men neida, denne gangen har jeg møtt på andre problemer... Matheo ble førdt med for stramt tungebånn, å det skjønte vi fort med en gang han ble lagt til brystet.. De valgte å klippe båndet dagen etter fødsel, men da hang vi alerede 1 dag etter når det gjalt sugeteknikk... Han er nå 1 uke idag, å alerede nå sjonglerer vi med flaske, pupp, pumping og tillegg.... Han spiser masse pumpet morsmelk av flaske, men siden vi måtte sjonglere med mme veldig tidlig pga sugingen, vil han jo nå ikke ta denne puppen skikkelig...
Vil jo så gjerne få til denne ammingen denne gangen for både min og ungens skyld.. Noen råd/ tips til hvordan jeg sal klare å få han til å suge godt på brystet etter å ha vendt seg til flaske?
han spiser godt av puppen noen dager, andre dager ikke ...
trenger noen gode tips her nå altså
Vil jo så gjerne få til denne ammingen denne gangen for både min og ungens skyld.. Noen råd/ tips til hvordan jeg sal klare å få han til å suge godt på brystet etter å ha vendt seg til flaske?
han spiser godt av puppen noen dager, andre dager ikke ...
trenger noen gode tips her nå altså