Pumping

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Jeg er ganske fersk på pumping, som sikkert de fleste har fått med seg :smiley-angelic006

Jeg skal på 2 dagers bryllup i august, og har da tenkt til å bruke litt av denne melken den kvelden hvor den store bryllupsfesten er.
Pluss at jeg fyller 30 om to uker og det kunne da vært hyggelig å tatt et par glass champagne den dagen:)

Dere som pumper dere, hvor mye får dere ut om gangen?
Og hvor hyppig pumper dere? :help

Jeg får ut ca 30ml på 15 min, men aner ikke hva som er "normalt".

Jeg har aldri klart å pumpe ut mye. Når jeg er sprengt klarer jeg å få ut rundt 70 ml. Så har ikke så mange råd å komme med...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har pumpet meg nå når jeg har bryst betennelse, og får ut ca 60-70 ml fra begge puppene.

Nå har jeg pumpet mye! De to største mine fikk jeg aldri til å amme så pumpet i stedet! Fikk vel ut Ca 300ml tilsammen!

Nå har jeg pumpet mye! De to største mine fikk jeg aldri til å amme så pumpet i stedet! Fikk vel ut Ca 300ml tilsammen!

Når du fikk ut 300 ml tilsammen, var det begge brystene totalt daglig ?

Hvor lang tid brukte du?

Når du fikk ut 300 ml tilsammen, var det begge brystene totalt daglig ?

Hvor lang tid brukte du?

Der var per pumping! På det meste var det jo pumping hver tredje time! Der var når vi var på intensiven! Brukte vel rundt 10 minutter! Men brukte da dobbelpumpe!

Har slutta å pumpe, men da jeg pumpa for å få ut siste skvett, i perioden der han masa konstant, fikk jeg ut 30 ml MAX tilsammen.

Nå spiser han opp alt.

Ved spreng fikk jeg 60ml fra en pupp på knapt 10 min, og igår kveld fikk jeg 70ml tilsammen, hadde da altså ikke spreng, og brukte kanskje 15 min. Tok litt lenger tid pga måtte håndmelke ene brystet først før pumpa ville funke på det :p

Back
Topp