Pumping?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Trenger vi å kjøpe brystpumpe? Eller er det noe man skaffer seg etterhvert hvis det blir aktuelt?

Husker ikke :-O Tror jeg skaffa det på det grunnlaget at jeg ville ut en tur med jentene og pappaen skulle være hjemme så jeg pumpa meg for at vi skulle slippe å gi tillegg :-p
Og denne gangen har jeg tatt vare på pumpa :-)

Vi hadde ikke tenkt til å kjøpe enda i utgangspunktet, siden jeg har hørt at noen ikke fikk bruk for den. Ble til at vi kjøpte alikevel når vi kom over et bra tilbud på apoteket :P

Du kan se det ann:) selv lånte jeg ei pumpe sist gang. Pumpet da jeg kom hjem fra føden for å avlaste mine såre og blødende brystvorter, etter råd fra jordmor :)
nå har jeg kjøpt meg egen, da jeg vet at jeg kommer til å få bruk for det:)

Jeg har lånt en elektrisk pumpe, tenkte det var kjekt å ha. Synes alltid man kan få bruk for den i løpet av amme-perioden- en eller annen gang.

Leide elektriskpumpe sist, og kommer nok til og gjøre det denne gangen og om det er behov.. Har en manuell pumpe også, men mye bedre med elektrisk..

Åh.. veldig veldig lurt å kjøpe den allerede nå. Helst en elektrisk en.
Jeg husker jeg slet vannvittig med enromt mye melk i puppene de første dagene og datteren ønsket ikke å drikke så mye som måtte til.. og jeg fikk masse klumper i brystet / tette melkeganger..
Noen ganger, hvis dere skal på fest eller andre arrangementer uten baby, trenger man også pumpe for å få ut melk når babyen ikke drikker... så egentlig er man litt avhenging av en sånn en.
Hvis du synes det er dyrt, så kan du jo kjøpe en brukt på finn.no for eksempel :) :)

Takk for tilbakemeldinger, alle sammen! Kikket på en i går, tror jeg kjøper den, jeg! :)

Back
Topp