Pumping!

Anniken S

Forelsket i forumet
Skal prøve å pumpe meg å gi Matteo flaske for første gang i dag [:)] Han er seks uker. Jeg har INGEN peiling på detta.. Hehe.. Hvor mye gir dere som pumper deres barn? Noe annet jeg burde tenke på?[:D]

jeg fullpumper og gutten min på snart 10 uker drikker ca 100-140 ml mm hver 3 time

Jeg også fullpumper, og vesla på 8 uker spiser ca 100ml hver 3-4 time. Hvis du gir han rett etter at du har pumpet kan du sette det kan ikke spiser i kjøleskapet. Har du varmet det opp så kan du ikke bruke det igjen. Vil derfor anbefale deg å begynne å varme 75-100ml, og heller ettervarme mer hvis han er mere sulten. Lykke til!

Pumpet 110 ml nå å han drakk 60 ml. Men da hadde jeg ammet litt først [:)] Han slokna som en stein stakkars [;)] Hvor lenge kan jeg ha melka i romtemperatur? 

ORIGINAL: Anniken S

Pumpet 110 ml nå å han drakk 60 ml. Men da hadde jeg ammet litt først [:)] Han slokna som en stein stakkars [;)] Hvor lenge kan jeg ha melka i romtemperatur? 

Ifölge de på a-hus og den boken vi fikk der så kan malka stå i rom temp i opp til 8 timer... Men ikke hvis den er varmet opp igjen da er den "ödelagt"

ORIGINAL: Anniken S

inntil 8 timer fikk jeg beskjed om[:)]

Back
Topp