pumping

valentinesbaby

Gift med forumet
hvor mye pumper dere ut i løpet av en dag?
Aurora får bryst, og pumpingen er for å ha melk i frysen når jeg er på jobb i helgen (brenn forsatt i h%¤#"%¤!!!!! NAV)

jeg pumper meg om morgenen etter hun har spist første måltid... da har jeg klart fra 100 ml -150... men da sitter jeg lenge...   noen som har noen tips på hvordan jeg kan få melken ut i rekordfart? kan jo ikke sitte å pumpe i 3 kvarter når jeg begynner 7 på jobb.... da må jeg opp tiiiiiiiiiiiidlig.......

ORIGINAL: valentinesbaby

Aurora får bryst, og pumpingen er for å ha melk i frysen når jeg er på jobb i helgen (brenn forsatt i h%¤#"%¤!!!!! NAV)

jeg pumper meg om morgenen etter hun har spist første måltid... da har jeg klart fra 100 ml -150... men da sitter jeg lenge...   noen som har noen tips på hvordan jeg kan få melken ut i rekordfart? kan jo ikke sitte å pumpe i 3 kvarter når jeg begynner 7 på jobb.... da må jeg opp tiiiiiiiiiiiidlig.......

vil jeg også vite, begynner på jobb 30 april, men det er dessverre frivillig...[;)]
Og pls ikke si" se på ett bilde av din sønn" e.l for det hjelper ikke hos meg[:@] 

Gå til legen å få resept på nese spray! Mener det er oxytosin spray dere skal ha. (for de som er så heldige å klarer å bruke det...[:@][:(])

ORIGINAL: gunnemor

ORIGINAL: valentinesbaby

vil jeg også vite, begynner på jobb 30 april, men det er dessverre frivillig...[;)]
Og pls ikke si" se på ett bilde av din sønn" e.l for det hjelper ikke hos meg[:@] 

Maser brystvortene VELDIG godt-sette utdrivelsen godt i gang. Nesespray som brummemor sier, viss ikke bilde hjelper, hva med et brukt klesplagg som lukter bebis? Høres sprøtt ut men kan virke. "Knipe" på brystene hjelper også, jeg er veldig utolmodig så jeg knar melka litt ut mens jeg pumper samtidig[:D]Drikk godt med ammete og vann!!!

Lykke til!

jag har kommit på en super idé.. har nok melk men när ja skulle pumpa mig tog de så lång tid, så nu har jag börjat pumpa mig samtidigt som ja ammar.. helt genialt.. fyller en flaska på nolltid.. men lucas blir nöjd me en pupp så pumpar ja den andrasamtidigt som han äter, vet inte om de e så smart om man ger begge..men å andra sidan så har ju bebisarna en helt annan teknik å de får lättare ut melk än när vi pumpar..

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: brummemor

Gå til legen å få resept på nese spray! Mener det er oxytosin spray dere skal ha. (for de som er så heldige å klarer å bruke det...[:@][:(])

Jepp, Oxytosin hjelper på utdrivingsrefleksen. Men det hjelper også å massere brystet samtidig som du pumper. Det er ikke anbefalt å pumpe lengre tid en 10 min pr bryst.

? jeg fikk beskjed på barsel å sitte ca 1/2 time per pupp! Det var for å få melka skikkelig i gang samtidig som han ikke fikk ut noe når han puppa så han måtte kopp-mates, men det burde jo ikke være forskjell nå? Eller? hmmmmmm[8D]

ORIGINAL: Nates Mamma

Jepp, Oxytosin hjelper på utdrivingsrefleksen. Men det hjelper også å massere brystet samtidig som du pumper. Det er ikke anbefalt å pumpe lengre tid en 10 min pr bryst.

? jeg fikk beskjed på barsel å sitte ca 1/2 time per pupp! Det var for å få melka skikkelig i gang samtidig som han ikke fikk ut noe når han puppa så han måtte kopp-mates, men det burde jo ikke være forskjell nå? Eller? hmmmmmm[8D]

Jeg også fikk beskjed om at 30min var supert[8|]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

ORIGINAL: Nates Mamma

Jeg også fikk beskjed om at 30min var supert[8|]

10 min per pupp var ordern som jag fick........ [8|]

Back
Topp