Pumping vs. handmelking

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Eg jobbar med å få melka tilbake etter alt for tidlig (ufrivillig) ammeslutt. Eg har pumpa dei to siste vekene (+ amma så mykje eg har fått babyen til å ta), og har gått frå å få ut ingenting med pumpa, og til å få ut nokre få milliliter. Babyen får 8-10 munnfullar når han vil drikke, så han er flinkare enn både pumpa og hendene.

No ser det ut til at eg omsider får til å handmelke, og får ut nesten dobbelt så mykje på 10 min, som eg får på 30 min med pumping (15 min pr bryst). Er det då noko poeng i å pumpe? Kva stimulerer best - å tømme mest mulig, eller lengre tid med "suging" av pumpa utan at det kjem noko særlig?

Å tømme mest mulig er det beste, for jo mer som forsvinner, jo mer produserer puppene.
La babyen sove ved puppen om han er med på det, og fortsett å tilby pupp+håndmelke.

Du gjør en kjempejobb!!! :)

ville også gått for tømme mest mulig :) pleide selv å kombinere pumping og håndmelking, brukte det første når det ble for slitsomt å melke

Eg jobbar med å få melka tilbake etter alt for tidlig (ufrivillig) ammeslutt. Eg har pumpa dei to siste vekene (+ amma så mykje eg har fått babyen til å ta), og har gått frå å få ut ingenting med pumpa, og til å få ut nokre få milliliter. Babyen får 8-10 munnfullar når han vil drikke, så han er flinkare enn både pumpa og hendene.

No ser det ut til at eg omsider får til å handmelke, og får ut nesten dobbelt så mykje på 10 min, som eg får på 30 min med pumping (15 min pr bryst). Er det då noko poeng i å pumpe? Kva stimulerer best - å tømme mest mulig, eller lengre tid med "suging" av pumpa utan at det kjem noko særlig?
Imponert. Jeg fikk bare ut en brøkdel med håndpumping kontra elektrisk pumping :)

Imponert. Jeg fikk bare ut en brøkdel med håndpumping kontra elektrisk pumping :)
Det er snakk om berre få milliliter på noverande tidspunkt uansett då. Ikkje så store mengder. Har leigd elektrisk dobbel pumpe, men det kjem ut veldig lite. Tenker å levere den inn no, fortsette å handmelke og håpe på at knøttet begynner å forbinde pupp med mat igjen så han blir litt ivrigare. Får vi det ikkje til sånn, er hjelpebryst neste punkt på lista.

Mulig du har programert den feil, husker min pumpe kunne man manuelt pumpe 2-4 tak også programerte pumpa seg etter det og pumpet slik hele tiden. om det er fort/sakte, lange"drag/korte drag" el lignene.

Men jeg sier bare stå på! jeg mistet melken 3 gng og pumpa meg opp alle gangene! :) Litt slitsomt når det står på som værst, men hold ut så blir det bra til slutt :)

Mulig du har programert den feil, husker min pumpe kunne man manuelt pumpe 2-4 tak også programerte pumpa seg etter det og pumpet slik hele tiden. om det er fort/sakte, lange"drag/korte drag" el lignene.

Men jeg sier bare stå på! jeg mistet melken 3 gng og pumpa meg opp alle gangene! :) Litt slitsomt når det står på som værst, men hold ut så blir det bra til slutt :)
Mulig. I bruksanvisninga stod det noko om eit program for å få i gang produksjonen og eit anna for å opphalde, men det var berre basic programkort, så eg fekk ikkje tilgang til få-i-gang-programmet.

Ikkje sikkert det hadde hjelpt så mykje uansett, puppene mine har aldri vore så flinke med pumpa.

No har eg uansett levert inn pumpa og satsar på at vi får det til med hyppig amming og handmelking.

Back
Topp