pumping under fest ?

Renate n.e

Flørter med forumet
for dere som har vært ute på fest, hvordan gjorde dere det i løpet av kvelden med pumping av melk å sånn?
pumpet dere bare ut litt, alt eller ingenting før dere kom hjem igjen?

har liksom ikke så veldig lyst å stå å pumpe meg noe særlig på en fest liksom [8D]

Kan du ikke bare håndmelke ut litt hvis du får for ille spreng da? Og så heller pumpe når du kommer hjem? Tror ikke jeg ville dratt med meg pumpe på fest hvis jeg kunne unngå det.

Hehe jeg var på fest hos et vennepar engang, både jeg og fruen i huset hadde da småbarn (noen år siden dette) [:)]
Vel, vi ammet jo begge to, så vi snek oss ut på kjøkkenet og pumpet oss der, ho hadde pumpe i huse, så vi brukte bare den da.
Følte det rimelig feil med brystpumpe i ene handa, og rusbrus i andre[8D]

Når jeg var på byn og vesla var baby så snek jeg meg bare ut på toalettet og håndmelket sprengen bort, funket fint det asså[:)]

Jeg skal på jente/bursdagsfest på lørdag, å jeg kommer til å ta med meg pumpa..[:D]

ORIGINAL: Sukkertopp

Kan du ikke bare håndmelke ut litt hvis du får for ille spreng da? Og så heller pumpe når du kommer hjem? Tror ikke jeg ville dratt med meg pumpe på fest hvis jeg kunne unngå det.

er bare redd melke produksjonen skal stoppe opp [8D]

hvis jeg var borte mere en 5 timer å måtte jeg pumpe.. så pump før du drar og når du kommer hjem.. Men det er viktig å holde produksjonen opp og det er VONDT å få brystspreng.. jeg har måtte gå hjem pga det. Jeg hadde stort sett alltid med pumpe, satt meg bare på do å pumpet.. [:D]

Back
Topp