Marian87 2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️ Aprillykke 2016 September 2012 Junilykke 2020 ♡ 26 Feb 2016 #21 MittNyeLiv skrev: Hadde ikke klart meg uten denne Vis vedlegget 163530 Klikk for å utvide … Den der hadde jeg også, gull verdt!!! Å kunne gå rundt, bære babyen, gi flaske etc mens man pumper forhindrer at man blir låst fast i sofaen.
MittNyeLiv skrev: Hadde ikke klart meg uten denne Vis vedlegget 163530 Klikk for å utvide … Den der hadde jeg også, gull verdt!!! Å kunne gå rundt, bære babyen, gi flaske etc mens man pumper forhindrer at man blir låst fast i sofaen.
MittNyeLiv Elsker forumet 26 Feb 2016 #22 Marian87 skrev: Den der hadde jeg også, gull verdt!!! Å kunne gå rundt, bære babyen, gi flaske etc mens man pumper forhindrer at man blir låst fast i sofaen. Klikk for å utvide … Ja det var ikke holdbart å sitte med armene bøyd sånn i tide og utide. Bra flere finner ut hvor digg dette er. Så får det se så teit ut som det vil for meg. For det ble ledd en del av dette iher i huset i begynnelsen asså. Last edited: 26 Feb 2016
Marian87 skrev: Den der hadde jeg også, gull verdt!!! Å kunne gå rundt, bære babyen, gi flaske etc mens man pumper forhindrer at man blir låst fast i sofaen. Klikk for å utvide … Ja det var ikke holdbart å sitte med armene bøyd sånn i tide og utide. Bra flere finner ut hvor digg dette er. Så får det se så teit ut som det vil for meg. For det ble ledd en del av dette iher i huset i begynnelsen asså.
Helenpia Forumet er livet 26 Feb 2016 #23 Jeg fullpumpa i 6 mnd med førstemann. Pumpa hver 4 time, og leverte også til melkebanken på sykehuset.
Jeg fullpumpa i 6 mnd med førstemann. Pumpa hver 4 time, og leverte også til melkebanken på sykehuset.