Pumping og reising

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Nå har jeg vært på reis der jeg har vært nødt til å pumpe og jeg har lært en viktig lekse; ta med håndpumpe på reis!

Vi måtte mellomlande i amsterdam begge veier og fant 1 stellerom med stikkontakt, 1!!

Så mye av turen gikk i at jeg prøvde å lette på trykket med bruk av hendene. Det er tungt det!

Så viktig lærdom, invester i en håndpumpe hvis du skal reise. Flyplasser i utlandet har ikke lagt opp for elektriske pumper.

Nå har jeg vært på reis der jeg har vært nødt til å pumpe og jeg har lært en viktig lekse; ta med håndpumpe på reis!

Vi måtte mellomlande i amsterdam begge veier og fant 1 stellerom med stikkontakt, 1!!

Så mye av turen gikk i at jeg prøvde å lette på trykket med bruk av hendene. Det er tungt det!

Så viktig lærdom, invester i en håndpumpe hvis du skal reise. Flyplasser i utlandet har ikke lagt opp for elektriske pumper.
Men må du ha strømkabelen kobla i bestandig? Hvilken pumpe har du?

Jeg har Medela Freestyle og den lader man bare opp. ;)

Å herre fred! Har ikke tenkt tanken at den kan fungere på batteri og det gjør den *flau*
Har Medela Swing.
Haha, bra du fant ut av det, sjølv om det kanskje var litt i seinaste laget.

Eg henger meg uansett på rådet om å ta med (hånd)pumpe på tur i tilfelle ein MÅ pumpe utan at det var planlagt. No har eg to fordi eg måtte kjøpe ny på ferie då eg ikkje kunne amme pga medisiner eg måtte ha. Kanskje eg får solgt den eine...

Haha, bra du fant ut av det, sjølv om det kanskje var litt i seinaste laget.

Eg henger meg uansett på rådet om å ta med (hånd)pumpe på tur i tilfelle ein MÅ pumpe utan at det var planlagt. No har eg to fordi eg måtte kjøpe ny på ferie då eg ikkje kunne amme pga medisiner eg måtte ha. Kanskje eg får solgt den eine...

Er greit å slippe å dra med en stor og i noen anledninger. Er ganske flau over at jeg ikke tenkte tanken på batteri, men jeg skylder på ammetåken. Har allerede smeltet en skje i kaffetrakteren så hvorfor ikke :-P

Back
Topp