Pumping med elektrisk pumpe

Towie1986

Blir kjent med forumet
Hei,
Sitter her ig prøver å pumpe meg med elektrisk pumpe, men på 5 min har det ikke kommet ut mer enn 2 dråper og jeg lurer på om noen har erfaring med el.pumpe??? Noen råd??

Jeg brukte den med nr 2 og fikk heler ikke mye melk i begynnelsen, men ettervert begynte å bli mere. Bare vær tålmodig og ha babyen din ved din side fordi du trenger hormoner for at melken skal komme godt i gang. Så vet eg at den er litt vanskelig å koble derfor må du lese bruksanvisning godt først.

Mannen min er på babyshop akkurat nå å låner en brystpumpe :)

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Jeg har masse melk, og hvis jeg håndpumper, så kommer d mye. Men det virker som om den ikke suger nok liksom.. Har sjekket sammen med samboeren nå at den er koblet riktig og det er den...

Hvilket brystpumpe bruker du?
Jeg har brukt medela og skal bruke den nå også.
Tror det finnes video på YouTube, men er veldig usikker. Prøv å søke litt på nett, det finnes sikkert flere tips til hvordan man kan få den til å virke.

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Jeg bruker medela sin elektriske pumpe.. Synes den er kjempe god. Men viktig og masere brystvortene først helt til du kjenner utrivelsesrefleksen er godt i gang. Da kommer det alltid masse hos meg. Kommer ikke mye om jeg bare pumper uten...

Har avent, både elektrisk og manuell, men bruker bare manuell. Får ut mye mer med den. Nettopp pumpet nå siden vi skal ha barnevakt i kveld, pumpet 200 ml til sammen (men ikke tømt helt).

*Jente 16.6.2010*
*Jente 16.8.2013*

Vis du bruker avent si pumpe så har ikke jeg fått ut så mye som en dråpe når jeg har hatt den myke silikon tingen på. Jeg har måtte ta av den så har det kommet MYYYE!!!

Strevde litt med det sist husker jeg... Feilen var at jeg ikke hadde fått til å lage nok vakuum ;)

Har avent, både elektrisk og manuell, men bruker bare manuell. Får ut mye mer med den. Nettopp pumpet nå siden vi skal ha barnevakt i kveld, pumpet 200 ml til sammen (men ikke tømt helt).

*Jente 16.6.2010*
*Jente 16.8.2013*
Sniker fra juni**
Jeg har også begge fra avent. Hos meg hjalp det å sette den manuelle pumpa på den elektrisitet. Da kom det melk som bare det!

Back
Topp