Pumping (litt lang)

Trine83

Forumet er livet
Har begynt å pumpe i det siste å gitt Julie på Dr. Brown flaske (anti kolikk flaske) mot kolikken. Føler det hjelper litt også[:)]    Men får bare pumpet til et måltid hver gang fra begge brystene. Men etter hvert nå så får jeg ikke pumpet til et helt måltid engang.[&o] I begynnelsen spruter det i flere stråler og etter hvert minker det og kommer nesten ingenting. Bruker eletrisk avent pumpe, men føler det er litt dårlig trykk også på den. Er det normalt å få pumpet til flere måltider på en gang??  Pumper hver tredje time, etter hvert måltid. Bør jeg pumpe oftere for å få nok melk?? 

Vet ikke om jeg må slutte å gi på flaske da,er så redd for å miste melka, men hvis det hjelper på luftsmertene hennes, så er jo det bedre[8|].  Følte det hjalp litt og, for hun har vært så rolig på morningene i det siste, men i dag måtte jeg amme (fikk ikke pumpet nok til et helt måltid i går kveld)og hun skrek på stellebordet i morges med luftsmerter.

Har du forsøkt å gi henne sukkervann etter amming? det kan motvirke kollikk. Du kan også kjøpe dråper du kan gi henne før amming minifom mener jeg de heter.

Back
Topp