Pumping??kommer lite??

aprilbaby2017

Andre møte med forumet
Noe som har erfaring med at det nesten ikke kommer noe når man pumper seg? Gutten min tuller veldig ved det ene brystet, så jeg pumper etter at han har sugd det han gidder( mellom 2-5min) ??! Legger ellers godt på seg, men jeg føler liksom at jeg ikke har nok i det ene. Må gi begge ved måltid for at han skal bli mett og fornøyd!

Jeg var hos helsesøster i dag. Der sa jeg at jeg ga litt tillegg med mme da jeg følte jeg hadde mindre melk om kvelden og at d ikke kom noe når jeg pumpet.

Da sa hun at selv om d ikke kom noe ved pumping var d melk der. Var ikke alltid like effektivt den pumpinga.. Hun sa også at så lenge vo ammer blir aldri brystet helt tomt..

Nå aner jeg ikke om dette hjalp eller var svar på tråden din.. men men...:):)

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Jeg får heller ikke ut like mye ved pumping som han antagelig får ut. Må gi begge bryst + mme jeg for at han skal bli skikkelig mett.

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Sniker! Det er helt vanlig at man ikke får ut like mye ved å pumpe! Noen har bryster som ikke vil "la" seg pumpe! Ungen er den som klarer å tømme brystene best :) Noen klarer seg med et bryst til hvert måltid mens andre vil ha begge! Det er også vanlig at ungen spiser ofte på kvelden :) Lykke til :)

Jeg får ut mye mindre ved pumping enn jeg vet han drikker (fordi han legger godt på seg og alltid er fornøyd etter en pupp). Helt vanlig :-) men her tror jeg puppen har "lært seg" å bli pumpa litt, for går bedre nå enn da jeg først prøvde. Et hett tips her: pump den ene sida samtidig som du ammer barnet på den andre. Da renner det godt her :-)

Sniker! Det er helt vanlig at man ikke får ut like mye ved å pumpe! Noen har bryster som ikke vil "la" seg pumpe! Ungen er den som klarer å tømme brystene best :) Noen klarer seg med et bryst til hvert måltid mens andre vil ha begge! Det er også vanlig at ungen spiser ofte på kvelden :) Lykke til :)
Signerer denne jeg! :)
Dette har jeg også hørt! :)

Noe som har erfaring med at det nesten ikke kommer noe når man pumper seg? Gutten min tuller veldig ved det ene brystet, så jeg pumper etter at han har sugd det han gidder( mellom 2-5min) ??! Legger ellers godt på seg, men jeg føler liksom at jeg ikke har nok i det ene. Må gi begge ved måltid for at han skal bli mett og fornøyd!
Jeg pumper høyre bryst om kvelden en time halvannen etter amming og da kommer det ganske kjapt 100-120 ml.

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Her får jeg heller ikke ut noe særlig når jeg pumper.
Får mer ved håndmelking, og jeg blir veldig øm i puppene for usle 30 ml.
Mister litt motet på å prøve igjen.
Fikk det ikke til de forrige gangene heller.
Jeg har nok bryster som ikke kan pumpes :P

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Tror enten jeg har en pumpe som ikke funker så bra på mine bryst, eller så funker det bare ikke med pumping for min del. Nå har jeg så lite i utg.pkt, så det kan jo og være grunnen... Et tips jeg fikk var å håndmelke noen minutter før jeg pumpet- for å stimulere utdrivningsrefleksen, det gjør ikke pumpen så bra. Når jeg gjorde det, fikk jeg hvertfall litt mer ut...

Tusen tusen takk for alle svar :) etter ett par dager med pumping kommer det noe mer, men velger å håpe at lillegull forsyner seg godt fra det brystet!
Ha en fin dag :)

Back
Topp