Pumpet nok for en kveld?

caracara

Forumet er livet
Noen som har oversikt over hvor mye en krabat på 8 uker drikker til hvert måltid? Tenkte å la pappaen ha mini på mandag kveld. Jeg stikker ut i 19-tiden, hun tar kveld i 11-tiden. Har frosset ned tilsammen 260 ml. Tror dere det holder? Har kjøpt sånn liten boks med nan 1 i reserve, men da kan hun vel få vondt i magen sin?

eg aaaaner ikkje!!:P gruer meg til eg må bruke pumpa melk til joakim!! :P ANER jo ikkje kor mykje han drikker..

du kan pumpe deg til i morgon å finne ut kor mykje han drikker i morgon? og så gje han litt meir sånn i tilfelle gulping eller ekstra svolten? ...med mindre nokon andre kan svare såklart!!;D

Kommer jo an på hvor mye som går til hvert måltid og hvor ofte det spises. Men her ville det vært nok i alle fall :) Bare gi mat før du drar så er du sikker :)

jeg tror det er nok med 260, men kjekt å ha mme i bakhånd. 

Når jeg har forlatt dem hjemme, så har jeg pumpe det jeg kunne før jeg dro, også har de hatt mme. Tar ei t-skje malt i hver mme flaske, så går det greit med magen. Har også kjøpt de ferdige nan-boksene, som bare er å varme opp. Pappaen er litt lat her, så det enkle er garantert det beste :p

Men det har gått kjempegreit. Men jeg prøvd ei flaske mme med malt før du dro da. I tilfelle han ikke vil drikke den..

det holder nok ja, eller hadde iallefal holdt her [;)] men gi mat før du drar [;)]
og den ferdig blanda mme bruker vi her også når det måtte trenges [:)] hun tåler den fint iallefall [:)] bruker malt på smokken av og til og i flasken av og til.. det er ikke ofte vi bruker mme her nå da men når vi gjør [:)]

takk for svar, det går sikkert helt fint[:)] pumper meg litt på morgenen i morgen også. men hvis jeg tar opp for mye fra frysen og det tiner i kjøleskap, kan det fryses igjen da?

nei, tror ikke det kan fryses igjen da..Fersk morsmelk kan stå i kjøleskapet 3 døgn, hvis den har vært froset kan den stå i kjøleskapet 1døgn, gjerne tines over natten. Kan kun varmes opp engang. Så da jeg var vekke fra minien 08-23.30 ammet jeg rett før jeg for, så hadde pappaen 120ml el noe her. Han gav (og han ville bare ha) kun 50ml og det holdt til jeg kom hjem. Minien her drikker ofte og lite tror jeg... Da frøys jeg det som han ikke hadde gitt.[8D]

Back
Topp