Pumpespm!

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg hadde termin i august, men frøkna kom i slutten av juli så jeg søker litt råd her. Siden hun tidlig klarte hun ikke sige selv så jeg har pumpet hele tiden. Da jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg masse melk, mens siste uka har det gått drastisk ned. Fra å ha 80-100 ml til sammen på en pumping, har jeg nå 20-40 ml. Tidvis har den vært nesten borte. Jeg pumper ca hver 2.time på dagen og 2 ganger ila natta. Mitt spm er; er det håp om at produksjonen går opp igjen? Er det flere som har opplevd det samme? Jeg kommer til å fortsette pumpingen og frøkna ser nå ut til å bli flinkere og flinkere til å suge pupp så forhåpentligvis retter det seg selv etterhvert.

Legg henne til så ofte du kan, og prøv amme-te.

Det gjør jeg og det funker! Men lurte mer på om flere kanskje opplevde det samme? Og om det har gått bra for de. Har ikke prøvd amme-te da, men jm sa det var hadde lite virkning...

Havregrøt/havresuppe, alkoholfritt øl, hjelpe bryst og nesespray (på resept) som letter utdrivningsrefleksen. Pumping så ofte som mulig om natten.

Produksjonen kommer seg hvis du legger henne til ofte mellom pumpingene.

Tilbudet styres av etterspørselen.

Jeg fikk spreng etter å ha drukket alkoholfritt øl. Driver og tester ut amme-te nå.

Lykke til!

Back
Topp