Pumper dere?

Citti

Forumet er livet
Hvis ja; elektrisk eller manuell? Hvorfor?

Hvis nei; hvorfor ikke?

Eg pomp av å tell, vest pappaen ska ha snuppa i nån tima. Ha pumpa
litt som e i frysern, sånn "in case".
Bruk manuell pumpa fra avent, pump ikke så mye at eg ork å invister i
elektrisk pumpa.
Tar meg 5 min å få 80-100 ml me den manuelle, så sliten bi eg ikke.

Jeg pumper ikke til vanlig for jeg føler ikke noe behov for det, men jeg pumpa en liten skvett i går for moro skyld, for å se om det kom noe. [:D] Brukte elektrisk pumpe da, for den manuelle virker ikke. 

Jeg bruker hendene faktisk[:D] Og er ganske fornøyd med det!!!
Jeg Må pumpe ca en gang til dagen!!! Litt mye melk som må ut!! Ellers blir det skikkelig spreng, og det er ikke godt[:(]

Jeg har pumpa siden jeg var på sykehuset. Brukte elektrisk der. Men bruker håndpumpe hjemme, da min elektriske ikke funker lengre.

Men det er tydelig at pumping ikke funker like bra som amming. Men jeg fryser av skrekk bare ved tanken på at hun skal suge seg fast...

Jeg pumper meg med elektrisk pumpe fra avent... Jeg pumper meg for at nurket skal få mat.. Ammer ikke henne.. Hun får morsmelka på flaske...  Begynnte og pumpe meg når hun begynnte og tulle fælt når jeg skulle amme henne.. Det orket jeg ikke.., Lettere og gi flaske..

Pumper meg når jeg har spreng,og prinsen ikke er sulten nok til å tømme begge bryst,bruker manuell pumpe (blir sterk i klypene av det[;)])
Og må vel snart ha egen fryser til alle disse koppene mine med melk!!  

ORIGINAL: Carmenzita

Pumper meg når jeg har spreng,og prinsen ikke er sulten nok til å tømme begge bryst,bruker manuell pumpe (blir sterk i klypene av det[;)])
Og må vel snart ha egen fryser til alle disse koppene mine med melk!!  

Har fått den runkemuskelen... Og gubben gleder seg...
(sorry detaljer)[:D]

Jeg pumper meg for å hjelpe min lille med å øke melkeproduksjonen min, og hvis ikke jeg gjør det mister jeg nesten melken.

Back
Topp