Pumpeproblemer

Hybelkaninen

Elsker forumet
Jeg får ikke til å pumpe :/ Jeg kan håndmelke så spruten står, men manuellpumpen fra Avent fungerer ikke i det hele tatt! Kommer kanskje 4-5 dråper etter 20 min. med "pumping". Føler ikke den lager nok vakuum og "suger" hardt nok? Noe jeg gjør galt, eller må jeg skaffe med automatisk pumpe? Eller vil det aldri fungere?

Ser for meg at jeg aldri kan få fri [:o]

PS: Glemte å si at den håndmelkingen ikke fungerer så bra det heller, spruten står, men er ganske vondt til tider og får det ikke til lenge nok slik at jeg kan fylle en flaske, men jeg vet det er melk igjen etterpå!

Har du prøvd å justere pumpen så nippeln er litt lenger ned inni trakta? Jeg fikk det nemlig ikke til den første gangen, og da fant jeg at jeg "bomma" litt inni trakta.. hehe

ORIGINAL: pisksi

har du sjekket at den hvite dingsen inni pumpa sitter godt fast?
å så visst du har på den beskyttelses tingen i silikon på tuten til pumpa der hvr du har brystet, så er det vanskeligere. prøv uten :)

Åh, det skal jeg prøve! Takk for tips!

Manuell pumpen til Avent funket ikke i det hele tatt her! Kunne sitte med kjempe spreng, mens det som kom ut så vidt dekket bunnen av flasken.. var bare vondt.. Kjøpte Avent sin elektriske i går, gikk som en drøm!![:)]

Takk for alle tips!

Det hjalp ihvertfall en hel del å ta bort den silikondelen, men når jeg pumper en stund så stopper det litt for det virker som om puppen fyller opp hele trakten og liksom tetter melkekanalene? Det tar også fryktelig lang tid å pumpe, skal det ta så lang tid før en flaske fylles opp? Kommer jo aldri til å fylle en hel flaske med den tiden det tar [:'(]

Back
Topp