Pumpe...

Munemor

Elsker forumet
Eg har bestemt meg for å kjøpe pumpe no, sånn at eg kan ta meg eit glass vin eller komme meg ut litt av og til, så kan pappaen eller tante (som gledar seg til å passe) gi han mm på flaske.

Spørsmålet er då om de som har erfaring synst håndpumpe er greit eller lønnar det seg å kjøpe eletrisk når ein først skal ha??

Kommer vel an på hvor ofte du skal pumpe det ja. Jeg har elektrisk, men pumper alle måltidene! Leide på medela symphony på apoteket frem til i går, men har nå kjøpt avent sin. Virker veldig grei den[:)]

Jeg har avent sin. Jeg er veldig fornøyd med den, men nå er det bare den jeg har prøvd da.

har begge deler, helt klart enklest med elektrisk!!![;)](anbefaler medela swing, jeg betalte 1112,- på apoteket)  går på både strøm og batterier[;)][;)]easy to go....

ORIGINAL: leonmamma

Jeg lånte en elektrisk pumpe på helsestasjonen som jeg brukte til og begynne med. Men så fant jeg ut at det er mye lettere å ha en håndpumpe hvis man skal ut eller være borte fra baby'n en stund. Jeg kjøpte meg en avent håndpumpe som passer i veska[:D] veldig greit å ha hvis du er ute og får brystspreng.. hehe..

Det hadde eg ikkje tenkt på[:D] Greit å kunne tømme seg ja[;)]

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: Munemor

Jeg lånte en elektrisk pumpe på helsestasjonen som jeg brukte til og begynne med. Men så fant jeg ut at det er mye lettere å ha en håndpumpe hvis man skal ut eller være borte fra baby'n en stund. Jeg kjøpte meg en avent håndpumpe som passer i veska[:D] veldig greit å ha hvis du er ute og får brystspreng.. hehe..

Den nye elektriske pumpa til Avent går både på batteri, strøm og kan brukes som håndpumpe[;)] 

Hmmm, alt i ett, ikkje verst[:D] Veit du prisen på denne??

ORIGINAL: Solvit

Den nye elektriske pumpa til Avent går både på batteri, strøm og kan brukes som håndpumpe[;)] 

Hmmm, alt i ett, ikkje verst[:D] Veit du prisen på denne??

jeg har den og skal selge den siden jeg har gått over på mme... vist du er intresert..

Jeg har ei avent håndpumpe- og har absolutt ikke behov for noe mer! Jeg pumper meg bare når jeg en sjelden gang skal ut (et glass vin tar jeg uten å pumpe) + at jeg prøver å ha til ett måltid i frysen viss jeg plutselig skal noe...er ikke verdt større innvesteringen spør du meg, viss du ikke skal pumpe ofte!!!

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

ORIGINAL: gunnemor

har begge deler, helt klart enklest med elektrisk!!![;)](anbefaler medela swing, jeg betalte 1112,- på apoteket)  går på både strøm og batterier[;)][;)]easy to go....

har den samme og er kjempefornøyd.[:D]

Har denne jeg også. Er utrolig fornøyd. Og her i gården pumpes alle måltider, og jeg pumper hver 3 til 4 time.. Så er god venn med pumpa mi for å si det sånn[:D]

må ha meg en pumpe jeg og ja... (bra du leget denne tråden munemor, er så svimete at jeg hadde glemt at jeg trenger det)  hmm, får lese nøye gjennom denne før jeg bestemmer meg vilken jeg skal ha... jeg skal bare bruke den sånn dann og vann tror jeg....

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Det er tilbud på Avent sin håndpumpe på Vitus apotek, 377,- ga jeg for den.. den koster egentlig 539,- (syns jeg å huske[:D])
jeg har bare brukt den en gang hittil, men jeg syns den fungerte veldig bra!

Kanskje eg skal gå for denne da, har jo ikkje fått permisjonspengar enda og lite peng i kassen. Skal ikkje bruke pumpe så masse heller, berre visst eg skal nåke..

Takk for alle gode svar![;)]

Jeg bruker håndpumpa fra Chicco - er veldig fornøyd med den[:)]

Back
Topp