pumpe spm

tretroll

Forumet er livet
VIP
Der knakk pumpa gitt. sprakk der som du skrur den på flaska. så da må jeg nok ha ny[:@] og jeg hadde lånt av svigerinna, så det betyr vel jeg må gi den til henne etterpå[:@]

Derfor: Er tilbud på chicco håndpumpe på et lagerutsalg her til 350kr...er jo veldig billig, men er denne noe god? den jeg har hatt er avent sin og er egentlig veldig fornøyd, minus at den knakk da. Men er så dyyyyyyyyyr....til å bruke så lite som jeg bruker og bare for noen mnd til....

alle erfaringer mottas med takk!!!

Der knakk den ja...
 Jeg er også fornøyd med Avent sin. Har ikke prøvd Chicco men jeg hadde kjøpt den og prøvd. Den kan jo ikke være så dårlig[8|]

Jeg har ikke prøvd noen av de, men har erfart at billig fort kan bli dyrt.
Kjøpte først håndpumpa til Medela, og er kjempefornøyd med den. Men så ville jeg ha en elektrisk, og falt for fristelsen og kjøpte Basson sin (til 299,- på BabyBest). Det skulle jeg aldri gjort! Det går nesten ikke å stille på den, så den sugde istykker brystvortene mine...[:(]

Så jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg hadde kjøpt billig...

ORIGINAL: Tvilling82

Jeg har ikke prøvd noen av de, men har erfart at billig fort kan bli dyrt.
Kjøpte først håndpumpa til Medela, og er kjempefornøyd med den. Men så ville jeg ha en elektrisk, og falt for fristelsen og kjøpte Basson sin (til 299,- på BabyBest). Det skulle jeg aldri gjort! Det går nesten ikke å stille på den, så den sugde istykker brystvortene mine...[:(]

Så jeg ville tenkt meg om to ganger før jeg hadde kjøpt billig...

Chicco sin er på halv pris fordi det er opphørssalg...ellers hadde jeg ikke vurdert det en gang....men er veldig fornøyd med avent.....hmmmm

har chicco sin kjøpte den for halv pris rundt 300kr...så kommer jo flaskene utenom da...
er kjeeempe fornøyd med den...har prøvd elektrisk å det var helt grusomt, men syns at chicco sin er super!!

Svarer på denne selv om jeg hører hjemme på desember sidene[:)]
Har chicco sin pumpe og er veldig fornøyd! Den er enkel å bruke og sliter ikke brystvortene i stykker[;)]

Jeg har elektrisk fra Medela - fantastisk bra! Også en fordel at man kan skru den direkte på Dr.Browns flasker - anbefaler på det varmeste.

Back
Topp