Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter nr 3 og har kjøpt ny dobbeltpumpe. Skal ha den med på sykehuset! Fikk ikke låne der sist for "du har jo ikke fått melk enda!" Skrev oss ut og jeg pumpet 400ml når jeg kom hjem☺
ble du vekket hver 3 time? var barnet veldig lite elno? Blir stadig overrasket over at helsepersonell ikke ser ut til å forstå hvor viktig søvn er!Veldig lurt! Med nr 1 ville de holde meg på sykehuset helt til jeg hadde fått melk.. Ble vekket hver 3.time for å pumpes. Da jeg kom hjem og fikk sove ordentlig kom melka for fullt
Jeg skal ha pumpe, må det.. Husker da jeg våknet etter jenta mi hadde sovet hele natta gjennom første gang, puppene var helt sprengt og harde og klumpete av all melka! Og hun klarte ikke få i seg alt det.
Fikk låne på sykehuset sist gang(Medela), men fikk ikke ut en eneste dråpe. Fikk beskjed om å kjøpe erstatning å gi ungen for det kom jo ikke ut noe og han virka litt urolig. Da jeg kom hjem dagen etter, brukte jeg pumpa jeg hadde hjemme(Avent) og pumpa ett par kopper melk og ungen spiste i tillegg fra puppen og var fornøyd og blid. Varierer ekstremt fra pumpe til pumpe og fra sykehuset til å være hjemme. Glad jeg ikke "ga opp" hvertfall som de mente jeg skulleJeg venter nr 3 og har kjøpt ny dobbeltpumpe. Skal ha den med på sykehuset! Fikk ikke låne der sist for "du har jo ikke fått melk enda!" Skrev oss ut og jeg pumpet 400ml når jeg kom hjem☺
ble du vekket hver 3 time? var barnet veldig lite elno? Blir stadig overrasket over at helsepersonell ikke ser ut til å forstå hvor viktig søvn er!
Jeg tenkte også at det hadde jo vært praktisk om far kunne mate mini innimellom bare så jeg kunne sove ut litt, og ikke minst så er det jo sikkert stas for far også. Man knytter jo et helt spesielt bånd ved mating tenker jeg da.Fikk låne på sykehuset sist gang(Medela), men fikk ikke ut en eneste dråpe. Fikk beskjed om å kjøpe erstatning å gi ungen for det kom jo ikke ut noe og han virka litt urolig. Da jeg kom hjem dagen etter, brukte jeg pumpa jeg hadde hjemme(Avent) og pumpa ett par kopper melk og ungen spiste i tillegg fra puppen og var fornøyd og blid. Varierer ekstremt fra pumpe til pumpe og fra sykehuset til å være hjemme. Glad jeg ikke "ga opp" hvertfall som de mente jeg skullemen til spørsmålet; Ja til pumpe! Men man må nesten prøve seg frem der også som med alt annet. Så er supert om man har noen forskjellige merker man kan få prøve om det ikke funker første gangen. Er forresten veldig kjekt å pumpe ut litt slik at pappa til baby også kan gi mat
og når h*n bi så stor at man kanskje vil ha ett par timer barnefri.
Sitter og ser litt pga romjulstilbud og man kan jo fort spare en del på å kjøpe på salg på nett og ikke i butikk. Jeg har sett på swing maxi fra medela og den koster 750 kroner billigere nå enn om man skulle stukket innom og kjøpt i butikk. Den kommer ihvertfall ut best i test, mer enn det har jeg ikke noe å velge "riktig" pumpe på.Har venter Nr 3. Kjøpte ny når eg venta Nr 1. Blei kun prøvdt. Eg har kasta mi. Hadde ikkje behov for den. Og når eg gav flaske var jentene så store at eg gav mme 2. Men det kommer Ann på situasjonen. Eg har vore heima med mine heile veien. Mannen har jobba mye og har ikkje kommt meg ut uten barn allikevel og ammingen gjekk bra fra dag 1. Så eg har aldri hatt behov. Men ser absolutt at dei som sliter med for mye/lite melk eller at babyen ikkje tar puppen kan ha veldig bruk for pumpe. Men eg hadde venta og sett. Evt sjekk ut i forkan hvem du ønsker om det er behov og send noen i butikken vis du ikkje har mulighet etter fødsel.
Ja nettopp. Den følelsen og gleden pappaen får er helt fantastisk. Og den nærheta som ellers bare mor får, er veldig bra for både barnet og pappen tror nå jeg. Hvertfall etter å ha sett mine to(far og sønn)Jeg tenkte også at det hadde jo vært praktisk om far kunne mate mini innimellom bare så jeg kunne sove ut litt, og ikke minst så er det jo sikkert stas for far også. Man knytter jo et helt spesielt bånd ved mating tenker jeg da.