Pumpe, altså brystpumpe

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Ønsker å ha som jeg kan ha i BH, helt uten ledninger el, helst dobbel og en som ikke koster heroin. Må passe til enorme pupper, str 27 rundt nippet området og 80G.
Har leita meg grønn og nesten på kanten til å gi opp
 
Ønsker å ha som jeg kan ha i BH, helt uten ledninger el, helst dobbel og en som ikke koster heroin. Må passe til enorme pupper, str 27 rundt nippet området og 80G.
Har leita meg grønn og nesten på kanten til å gi opp
Mange med store pupper er desverre ikke fornøyd med de pumpene man bare stapper i bhen :( høres også ut som størrelsen på traktene blir for små for deg desverre.
 
Jeg har store bryster og måtte dessverre side og holde på det brystet jeg pumpet for å få tømt brystet. Brukte da medela, ikke trådløs. Men vet at de trådløse ikke hadde fungert, da dånn pumpebh til og med ikke virka optimalt.
Jeg pumpet ikke såå mye da for mine har veldig fort nekta flaske, sånn fra rundt 2 mnd :hilarious:
 
Kjipern :dead: hadde håpa det fantes en enkel måte for oss med mye pupp og
Vanskelig både for de med mye pupp og de med mye melk, beholderne på de pumpene er 150ml uten mulighet til å sette inn større, så jeg får heller ikke brukt dem :hungover: eller, ihvertfall ikke de først 8 månedene sist.
 
Vanskelig både for de med mye pupp og de med mye melk, beholderne på de pumpene er 150ml uten mulighet til å sette inn større, så jeg får heller ikke brukt dem :hungover: eller, ihvertfall ikke de først 8 månedene sist.
Det er og en problemstilling ja o_O kanskje jeg bare må kjøpe manuelpumpa til avent denne gangen:dead:
Sist hadde jeg medela flex duo, men måtte bytte flaske midt i pumping for det ble fult..
 
Det er og en problemstilling ja o_O kanskje jeg bare må kjøpe manuelpumpa til avent denne gangen:dead:
Sist hadde jeg medela flex duo, men måtte bytte flaske midt i pumping for det ble fult..
Man kan kjøpe større flasker til medela pumpene! De har 250ml flasker også :D
 
Back
Topp