Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange med store pupper er desverre ikke fornøyd med de pumpene man bare stapper i bhen høres også ut som størrelsen på traktene blir for små for deg desverre.Ønsker å ha som jeg kan ha i BH, helt uten ledninger el, helst dobbel og en som ikke koster heroin. Må passe til enorme pupper, str 27 rundt nippet området og 80G.
Har leita meg grønn og nesten på kanten til å gi opp
Vanskelig både for de med mye pupp og de med mye melk, beholderne på de pumpene er 150ml uten mulighet til å sette inn større, så jeg får heller ikke brukt dem eller, ihvertfall ikke de først 8 månedene sist.Kjipern hadde håpa det fantes en enkel måte for oss med mye pupp og
Det er og en problemstilling ja kanskje jeg bare må kjøpe manuelpumpa til avent denne gangenVanskelig både for de med mye pupp og de med mye melk, beholderne på de pumpene er 150ml uten mulighet til å sette inn større, så jeg får heller ikke brukt dem eller, ihvertfall ikke de først 8 månedene sist.
Man kan kjøpe større flasker til medela pumpene! De har 250ml flasker ogsåDet er og en problemstilling ja kanskje jeg bare må kjøpe manuelpumpa til avent denne gangen
Sist hadde jeg medela flex duo, men måtte bytte flaske midt i pumping for det ble fult..
Likte ikke medela sin, har vurdert å selge den da jeg ikke følte den klarte å tømme meg helt og det tok en evighet å pumpeMan kan kjøpe større flasker til medela pumpene! De har 250ml flasker også