pump pump

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Hjørdis skal på feest på fredag og når tuppa fnyser av mme så må det pumpes[8|][:D]Begynte i går og fikk til svimlende 40 ml.Wuhuuu!Mon tro jg klarer 200 ml til fredag[8|][8D]?

Haha [:D] Hun å Elias må slå seg sammen. Her duger ikke MME neo, ikke godt, fysj å fysj![8D]

vil du har litt av meg [8D] pumper lett 100 på ene siden....

Bare til å pumpe som en gal. men dette klarer du fint [;)]

Fikk ut 40 ml alene på ene puppen og det var ikke den "gode"[:-]Men må gjemme den gode tilfelle hun våkner snart og skal ha litt forings igjen.Så nå har jeg faktisk nesten 100 ml samt at jeg har 20-30 i frysa.WOW[:D]Fortsettelse følger.....

Lykke til, Hjørdis [:)]

Hun våkner for morgenpupp i halv seks tia og da våkner storebror like etterpå[:o]Så da må jeg evt pumpe midt på natta og DET orker jeg ikke.Da får jeg heller pumpe litt sånn dann og vann gjennom hele dagen og kvelden.JEG HAR TRUA!Skal forøvrig ikke drikke så mye på fredag da.For meg er det bare det å komme seg ut i sosialt samvær med noe annet enn sjokkisskåla liksom[8|]Skal kose meg med en rusbrus eller et glass vin.Har planer om å amme på morgenkvisten men hvis det blir mat før det så får sambo gi flaske[:D]

Back
Topp