• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Pump/bodypump - Dere som trener det

Zera

Forumet er livet
Trente dere lenge før dere såg resultat eller?? Fekk dere markerte muskler? (altså ikke overdrevet)

jeg trener fast Zumba og Corebar, og nå skal jeg begyne med pump også...

Har sett bra resultat av zumba og corebar alerede, men vil få strammet mer opp før sommeren kommer... (og generellt... hehe)

Jeg trener BodyPump en til to ganger i uken og har gjort det noen år nå[:)] SÅ vidt jeg husker så jeg resultater og merket det gort fordi jeg kunne holde hele timen md mye tyngre vekter i løpet av ganske kort tid.

BodyPump er super trening av de store viktige muskelgruppene!!

ORIGINAL: Looney

Jeg trener BodyPump en til to ganger i uken og har gjort det noen år nå[:)] SÅ vidt jeg husker så jeg resultater og merket det gort fordi jeg kunne holde hele timen md mye tyngre vekter i løpet av ganske kort tid.

BodyPump er super trening av de store viktige muskelgruppene!!

var på min første time for et par uker siden.. har ikke fått trent for typen har vert bortreist ([:'(]), og for å si det sånn så kjennte jeg at jeg hadde trent et par dager etterpå ja.. hehe
Vondt å sette seg ned... hahaha

Hadde lite vekt sist, men tror nok jeg skal øke det idag ja[:)]

Takker for svar, gleder meg sykt til trening idag ja, det er så goooooooodt [:D]

Fikk gode resultater i armer, lår og skuldre etter bare 4 uker (trente bp 2-3 ganger i uka) - fantastisk trening!

jepp!trente mye bodypump før.Jeg fikk en del muskler..hehe
Buksene begynte å stramme i lårene og genseren i armene...Helt greit å få muskler altså[:)]men det ble kanskje litt for mye av det gode.[:)]

vil ha markerte muskler, men ikke bodybuild muskler... hehe

femenine muskler om dere forstår [:)]

nei, håper jeg får trent det fast nå, er bare 1 gang i uka, og i helgene er det turnus på forskellige ting, så er ikke alltid det er da heller.. men men, får trene når det er[:)]

Jeg hadde allerede markerte muskler pga Jillian da jeg bynnte me bodypump.. Og nå har jeg hatt ett veldig langt opphold og ser di svinner, så ska bynne pån igjen til Mandagen... Deilig trening [:)] <---- haha og ikke helt det du lurtepå [8D]

ORIGINAL: talata

Jeg hadde allerede markerte muskler pga Jillian da jeg bynnte me bodypump.. Og nå har jeg hatt ett veldig langt opphold og ser di svinner, så ska bynne pån igjen til Mandagen... Deilig trening [:)] <---- haha og ikke helt det du lurtepå [8D]

joda[:)] takk for svar [:)]

Back
Topp