Pulsering i kroppen

Oktoberbaby82

Andre møte med forumet
Er det normalt at man kjenner det pulserer i hele kroppen når man er gravid? Noen ganger er det så kraftig at jeg har problemer med å sove, og jeg hører det også veldig godt inne i hodet /ørene. Totalt ubehagelig :/

Jeg har ikke vært bort i det, hvis det er plagsomt og det bekymrer deg ville jeg tatt det opp med legen.

Jeg har det sånn i høyre øret, spurte jordmor å hun sa at det var vanlig hos kvinner som har vært mye plaget med ørebetennelse tidligere, som jeg har vært hele livet egentlig.

Hun sa jeg måtte ta kontakt med engang hvis jeg fikk prikkinger i øynene i tilegg.

Jeg har det sånn i høyre øret, spurte jordmor å hun sa at det var vanlig hos kvinner som har vært mye plaget med ørebetennelse tidligere, som jeg har vært hele livet egentlig.

Hun sa jeg måtte ta kontakt med engang hvis jeg fikk prikkinger i øynene i tilegg.

Ah det har jeg hatt veldig ofte

Haha, ja dette har skjedd med meg før graviditeten og nå under. Tror det er vanlig, men om man får vondt noe sted eller hodepine er det vel lurt å kontakte JM. :wtf:

Skjedde med meg under forrige graviditet. Om du føler noe ikke er slik som det skal være, ta kontakt med jordmor. Jordmor kan måle blodtrykket ditt og sjekke om dette er noe som må følges opp eller ikke.

Back
Topp