pulsen til gutter vs jenter i magen

Lille kråka

Betatt av forumet
Kom plutselig på dette fra sist jeg var gravid bare husker ikke hvilken vei det var.

det gikk ut på at man kunne vite om det var gutt eller jente i magen ut fra hjertelyden til babyen.
og den i magen nå ligger på 166 mens datteren min lå på 140-150 (men hennes er jo fra litt senere ut i svangerskapet om det har noe å si).
noen som vet???

baby2 skrev:
Jeg tror guttene har lavere enn jenter.

Det tror jeg å..

Guttene har laverer enn jentene.Her har det faktisk stemt hver gang,jentene lå høyt og gutten lå en del lavere.
Da jeg var på ultralyden i uke 9 lå hjertelyden på 166,men så ut fra skjemaet jeg fikk hos jordmoren at det var gjennomsnittet på hjertelyden i uke 9.Tenker som så at det gjerne forandrer seg litt lenger ut i svangerskapet.Husker også fra jordmødrene som gikk på tv at han ene jordfaren alltid hørte på hjertelyden og ut fra det var 99% sikker på at det var gutt eller jente ut fra den.

Skogsdyret skrev:
Er ikke sikker, men tror jentene har lavere enn guttene

Tror det er omvendt.. min hadde rundt 160 og var jente..venninne sin lå på rundt 150 og det var gutt.

Jente har visst høyere enn gutten.
Husker sønnen min lå på 140/150. Så stemte bra på han.

Jentene har høyere hjertefrekvens ja, men det skal vel ikke stemme før lengre ut i svangerskapet at man kan vite hva det blir.

wow, her blir det mange forskjellige forslag!!

Har en av hver, og de låg begge på omtrent det samme i sv.skapet..

Sniker i fra mai ;) Jentene skal visst ha høyere puls enn gutta, men mange mener jo at dette ikke stemte på dems barn. Hos meg stemmer det bra, jenta vår har hatt 160 så og si hele tiden, men nå når jeg har kommet relativt langt, så har den sunket til rundt 148-150. Spennende er det uansett ;)

da får jeg bare se for datteren vår lå på 1 40-150 men det var senere ikke så tidlig som 10-13 uker. og den i magen ligger på 166 både i ule 10 på ul og nå når jeg sjekker selv i uker 12/13
blir spennende å se

Back
Topp