Pulsen synes på magen

BabyBluum

Elsker forumet
Himmelbarn
*Aprilbaby 2018*
Septemberlykke 2024
Lå på ryggen og kjente i utgangspunktet etter de små boblene jeg har kjent i det siste. Til min store overraskelse ser jeg min egen puls på magen.
Har dere opplevd det samme?
Søkte opp video, ser ca slik ut: https://youtu.be/f9RJk_ijjv4

Kan jo hende at det er vanlig å se/føle utenom graviditet og. Men aldri lagt merke til det før, har jo aldri kjent så godt etter før heller[emoji14]

Utrolig hvor mye nytt man legger merke til under graviditeten[emoji23]
Absolutt [emoji23] selv driver jeg og lurer på om boblene jeg kjenner er baby eller luft [emoji23][emoji23] kjennes liksom litt annerledes ut, men kjenner jo også mye bedre etter enn før og (over)analyserer ALT [emoji4]

Absolutt [emoji23] selv driver jeg og lurer på om boblene jeg kjenner er baby eller luft [emoji23][emoji23] kjennes liksom litt annerledes ut, men kjenner jo også mye bedre etter enn før og (over)analyserer ALT [emoji4]

Ligger hver kveld og kjenner etter og lurer på det samme selv[emoji23] i går kjente jeg faktisk utenpå og, men vet jo ikke om det er lemus eller spark[emoji39]
Gleder meg hvert fall til å kjenne noe som jeg vet for sikkert er bevegelse.

Det er helt normalt når du ikke er gravid også :) men når du er gravid så følger du automatisk mye mer med på magen [emoji23] så legger merke til ting du ikke har gjort før.

Back
Topp