Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra september! 60 i puls er jo drømmepuls?! Jeg har hvilepuls på 115-120 i graviditeten nå, og legene sier at t.o.m DET er normalt den blir høyere fordi hjertet ditt "jobber for to"
Ja du har virkelig puls til en toppidrettsutøver ! Den kommer nok til å stige enda mer, men du har heldigvis mye å gå på endaOi! Kan jo være at siden jeg hadde veldig lav før at den ikke har steget høyere? Men den stiger fortsatt... Legen min har kommentert at pulsen var veldig lav! Og at om det vedvarte så måtte vi gjøre noe. Pga svimmelhet... Så egentlig glad for at den stiger føler meg ikke så svimmel lenger. Med lavt blodtrykk i tillegg så sier det seg selv takk for svar!
Har hvilepuls rundt 70, slik jeg pleier. Det jeg derimot merker er pusten. Blir tungpustet av aaaaalt
Ja du har virkelig puls til en toppidrettsutøver ! Den kommer nok til å stige enda mer, men du har heldigvis mye å gå på enda
Hadde hvilepuls på 175 i sist graviditet :O hadde på sånn 24-timers EKG.. Det var visst ikke farlig, bare fryktelig plagsomt.. Ble satt igang 4 dager før termin pga det..
Men du hadde voldsomt lav puls til vanlig! Så du merker vel sikkert godt stigningen godt alt nå