Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, da er det ikke bare meg ble litt bekymret. Har liksom mistet en del av symptomene mine (som kvalme), men nå er jeg bare sinnsykt trøtt! Er 5+5 i dag og skal på TUL neste fredag når jeg er 7+0 men da trenger jeg sikkert ikke bekymre meg?Min steg til 59-60 rundt uke 6-7 å nå er den nede i 57-58 men jeg fikk se en levende baby på ultralyd nå nettopp
Nei det syns jeg ikke du skal, jeg har bekymret meg lenge nå pga hvilepulsen. Det går fort til neste fredagÅååh, da er det ikke bare meg ble litt bekymret. Har liksom mistet en del av symptomene mine (som kvalme), men nå er jeg bare sinnsykt trøtt! Er 5+5 i dag og skal på TUL neste fredag når jeg er 7+0 men da trenger jeg sikkert ikke bekymre meg?
Håper det!Nei det syns jeg ikke du skal, jeg har bekymret meg lenge nå pga hvilepulsen. Det går fort til neste fredag
Det er nok helt sant Det er jo ingenting som tilsier at dette ender i sa eller mA, så langt.. har ikke hatt noen blødninger. Har mindre symptomer nå enn for 2 uker siden da, men det er egentlig kun kvalmen som har forsvunnet. Jeg er utrolig trøtt hver dag, hele døgnet. Har storebryster, drømmer masse og økt utflod. Og litt «romstering» i magen til tider. Likevel blir jeg nervøs. Har ei fra før av på 2 årJeg måtte slutte å tempe når jeg ble gravid. Tempet første gang som endte i SA, men de to neste gangene har jeg sluttet så fort jeg har fått positiv test. Det førte til unødvendig bekymring for meg. Enten går det bra eller går det dårlig - temp kan kanskje si noe om det, men har ingen påvirkning.
Kan tenke med det er det samme med hvilepuls
Høres ut som ganske like symptomer som meg! Kjenner ikke noe veldig, men er trøtt, ømme bryster, drømmer rart, økt utflod, strekker litt i livmoren til tider og mer sulten. Er ikke noe særlig kvalm og har ikke opplevd blødninger! Tenker at vi bare skal føle oss heldige som ikke kjenner så mye, samtidig som det hadde vært greit med mer bekreftelseDet er nok helt sant Det er jo ingenting som tilsier at dette ender i sa eller mA, så langt.. har ikke hatt noen blødninger. Har mindre symptomer nå enn for 2 uker siden da, men det er egentlig kun kvalmen som har forsvunnet. Jeg er utrolig trøtt hver dag, hele døgnet. Har storebryster, drømmer masse og økt utflod. Og litt «romstering» i magen til tider. Likevel blir jeg nervøs. Har ei fra før av på 2 år
Ja, det hørtes veldig likt! Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+4, etter min beregning men får se fra hun sier på TUL fredag neste uke. (La tiden fly!!)Høres ut som ganske like symptomer som meg! Kjenner ikke noe veldig, men er trøtt, ømme bryster, drømmer rart, økt utflod, strekker litt i livmoren til tider og mer sulten. Er ikke noe særlig kvalm og har ikke opplevd blødninger! Tenker at vi bare skal føle oss heldige som ikke kjenner så mye, samtidig som det hadde vært greit med mer bekreftelse
Jeg er veldig nervøs etter en SA og en MA og ingen baby, men prøver alt jeg kan og ikke bekymre meg. Det er ingenting vi kan gjøre fra eller til uansett. Skal på tul på fredag, så håper det blir en god opplevelse
Det stemmer, det er den jeg har stemmer nok ikke nøyaktig nei..Er det fitbit med håndleddsmåler du har? Jeg har fitbit charge 2 og jeg tenker at den pulsen jeg får opp på den ikke stemmer spesielt bra. Så jeg ville ikke lagt så mye vekt på hva den viser
Ja, kanskje jeg også skal ta den avMin steg og holdt seg på 74, før den sank ned til 68-69. Da tok jeg av fitbiten, hvis ikke hadde jeg blitt gal. Dette er et par uker siden, og jeg er fremdeles gravid
5+6, så vi ligger ganske liktJa, det hørtes veldig likt! Hvor langt er du på vei? Jeg er 5+4, etter min beregning men får se fra hun sier på TUL fredag neste uke. (La tiden fly!!)
Jeg er også ekstremt sulten hele tiden, haha
Aaah.. hadde du flere symptomer? Eller var det kun at den sank?Har charge 3, men den økte til nesten 80 da jeg var gravid sist, og nå har den økt til 79 før jeg tok testen, så sank den ganske langt før den nå har stabilisert seg på rett over 75. Da jeg hadde MA stabiliserte den seg ikke. Den bare dalte og dalte til den var på normale 57-58.
Aaah.. hadde du flere symptomer? Eller var det kun at den sank?