Puls klokke

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Er i dag 4+5.
Noen som har puls klokke? Syntes hvilepulsen min bare har gått nedover de siste dagene, blir helt stressa av det fra 62 til nå 59 :nailbiting: Så har tatt den av og kommer ikke til å bruke den før jeg er evt over 12 uker!

Tok også den i dag, så tenker at alt er bra ❤️

Vedlegg

• 52F34D10-814C-4B6D-B961-27088E13A4EA.jpeg
    52F34D10-814C-4B6D-B961-27088E13A4EA.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 4
Min hvilepuls har gått veldig opp og ned hele svangerskapet, selv om den var gjennomsnittlig høyere i 2. trimester enn før graviditeten (lavere igjen nå)! Sluttet å følge med på den veldig tidlig, da den aldri steg "som forventet" ved positiv test. Bruker fitbiten hver dag fortsatt, men henger meg ikke opp i hvilepulsen! :joyful: 36+4 i dag!

Min hvilepuls har gått veldig opp og ned hele svangerskapet, selv om den var gjennomsnittlig høyere i 2. trimester enn før graviditeten (lavere igjen nå)! Sluttet å følge med på den veldig tidlig, da den aldri steg "som forventet" ved positiv test. Bruker fitbiten hver dag fortsatt, men henger meg ikke opp i hvilepulsen! :joyful: 36+4 i dag!
Det var godt å høre ❤️ Jeg blir så lett stressa av små ting, så bare slo den av å la den bort.

Back
Topp