Puls i ørene ?

*meggi*

Glad i forumet
Plager vett av meg dette her, har holdt på slikt nå i flere uker, døds plagsomt...
Hva det er ? akkurat som om du hører hjerteslagene i ørene, du vet sånn akkurat som man nettopp har løpt skikkelig mye.. hmm vanskelig å forklare, men jeg får det av å bare reise meg, gå opp trappen, gå ned trappen, sitte meg ned osv.. av og til er det så skikkelig høylydt ( kun for meg i mine ører da liksom *ler* ) at jeg ikke får sove engang,

for denne pulslyden holder på i ett sett og skikkelig fort av og til, unormalt fort.. Men pulsen min , hjertet mitt slår ikke noe fortere enn vanlig fordi.. hmmm dette er rart. kansje jeg skal spørre legen min, har bare ikk etenkt på det de gangene jeg har vært der ennå..

Men er det noen andre av dere som har noe lignende eller noe sånt ? for det er skikkelig ekkelt egentlig [&:]

njei, jeg får ikke noe spesielt vondt ved høy støy / lyder og sånn, bare at pulsen høres godt i ørene mine, og sjekket faktisk rett etter jeg skrev innlegget til nå, at hjertet mitt slår i samme takt som jeg kan ''høre'' i ørene..  Gad, høres helt galen ut jeg nå,, tihi

gjør åsså d av å tell... syke greier...

hmmm hørtes ikke bra ut, får håpe det bare er en bagatell liksom [&:]
Men skal ta det opp med legen etter påske jeg da, better safe then sorry ikke sant ...

Jeg hører det også av og til. Og noen ganger så er det som om kroppen min bevrer i takt med pulsslagene... hvis dere skjønner hva jeg mener [:)] hehehe

I dag har jeg kjent pulsen i ørene hele dagen. Tittet nettopp ned på magen min som også beveger seg med pulsen! Syns det er litt ubehagelig.. [:'(]

Back
Topp