Pukka te med ingefær når man er gravid

Hirka89

Gift med forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Kan jeg drikke Pukka te med lemon, ginger & manuka honey? Bare vet at gravide skal være litt forsiktig med å få i seg ingefær. Men hvor mye ingefær er det i en sånn pose te egentlig? Noen som vet om det er innafor :happy:

Det blir ikke så mye i te så det går fint. Er noe annet med kosttilskudd eller om man drikker masse ingefærshots :) drakk for øvrig en ingefærshot før jeg visste at jeg var gravid

Det blir ikke så mye i te så det går fint. Er noe annet med kosttilskudd eller om man drikker masse ingefærshots :) drakk for øvrig en ingefærshot før jeg visste at jeg var gravid
Takk for svar, da satser jeg på at en eller 2 kopper te med ingefær i er innafor. Har nemlig siste dagene mine på jobb nå før fjul, og det var det jeg hadde igjen av te stående på jobb :playful: Har unngått å drikke den tidligere i svangerskapet, men da gidder jeg ikke kjøpe noe annet for de 2 dagene som er igjen.

Det er ikke så mye ingefær i te at det gjør noe, det er ingefærshots man er anbefalt å holde seg unna, og der er det mye ingefær. Jeg drakk ingefærte da jeg var gravid med yngste, det hjalp på å lindre kvalmen jeg slet med de første 20 (!) ukene.

Back
Topp