Puhhhh....

MBS

Glad i forumet
Var på trening i dag.... for en økt. Skulle ingenting til at jeg begynte å svette. Det rant fra panne, dryppet fra hake og nese. Ikke i nærheten av slik det har brukt å vært. Skulle ingenting til for å få høy puls, 80 % puls under oppvarming.

Senere på dagen skulle jeg klippe plenen, dysvett...... Underlige ting som skjer i kroppen gitt.

Ja, merker godt at det er forandringer. Var på dagstur i fjellet på søndag og måtte stoppe flere ganger for å unngå å spy[&:]

Skal prøve meg på en langtur alene i kveld for å se hvor langt jeg kan presse det tenkte jeg. Greit å vite til helga når vi skal avgårde på bærtur :)

Må seo eg syns det er ganske fasinerande at ein liten dings på berre eit par millimeter klarer å sette meg så masse ut av spill ja[;)]

ORIGINAL: maimamma

Ja, merker godt at det er forandringer. Var på dagstur i fjellet på søndag og måtte stoppe flere ganger for å unngå å spy[&:]

Skal prøve meg på en langtur alene i kveld for å se hvor langt jeg kan presse det tenkte jeg. Greit å vite til helga når vi skal avgårde på bærtur :)

Haha...det hørtes jammen ut som meg i sist sv.skap.

Ja, jeg tenkte det samme... Merkelig at den lille celle-klumpen kan føre til så mye rart... Hehe

Back
Topp