• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Puhhh..

Momofmany

Forumet er livet
Da var konkurransen over ;) Hehe.. Kjenner jeg kan slappe av og "skravle normalt" ;) Hvilke planer har dere på denne fridagen da jenter?

Jeg skal lese til eksamen om to dager.. Føler meg ikke klar i det hele.. Skippertaksmenneske så får se hva jeg greier disse dagene, og at bekken smaarbeider! Ellers har Aron rukket å fylle en tube apobase i potta og på badegulvet, Funne en pose smuldrete babysnacks som han gnidde utover hele sofaen og mannen er ennå ikke oppee.. Gal! Minst og størst er snill og grei :)

Hehe, syns du er god som har 3 stk, og en fjerde i magen :-D
Jeg har "bare" ei på 3, men må si jeg er spent på hvordan det blir med 2...... :-P

Tror nok at det går helt fint altså, men har full respekt for flerbarns-mammaer!! :-)

Her har vi "kino" idag; popcorn og Madagascar 3 :-)

Vi sitter i bilen på vei til Asker for å besøke et vennepar. Skal bruke dagen der sammen med dem og barna, mat og skravling :)

Aron er virkelig i slaget i dag. Men nå har storebror blitt med og tegna og pynta veggen på soverommet, lampa si.. u name it.

Back
Topp