Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
Stress[&:][8D]
Var dere bare "kvinnfolk" som skulle jobbe før festen?Her var det en masse mannfolk og kvinnfolk[8D]
Åssen gikk festen idag?[:D]
ORIGINAL: Glad70
Stress[&:][8D]
Var dere bare "kvinnfolk" som skulle jobbe før festen?Her var det en masse mannfolk og kvinnfolk[8D]
Åssen gikk festen idag?[:D]
Vi er seks jenter i brukerrådet, ingen menn, dessverre.
Nå var vi så heldige at de som hadde brukt lokalene før oss antagelig ikke hadde gjort jobben sin, så bordene stod sånn omtrent slik vi ville ha dem. De skal visst egentlig settes bort, og stolene i en spesiell formasjon når man forlater lokalet (det er salen på et meninghetssenter). De forrige brukerne hadde igrunnen ikke gjort rent etter seg heller, det var smuler og flekker på bordene, og smuler på stolene.[&:] Men uansett, jobben med å sette på plass gikk jo betydelig raskere enn anntatt, og han samboeren slapp mer eller mindre unna med bare å bære bruskassene fra bilen min og inn.[;)]
Juletrefesten gikk supert da![:D]
Siden jeg skulle møte tidlig ble det ikke noe middag hjemme hos oss i dag. Jentene hadde ikke spist siden en tidlig lunsj (tok den tidlig så jeg kunne få ferdig kaken og dusje osv.), den kom litt for nær frokosten, så de spiste nesten ingenting. De tok igjen det tapte på festen, og la i seg enorme mengder med kaker, gele og brus![8D] (vesla drakk nesten en flaske brus alene[:o]) Også fortsatte de med godteposene når de kom hjem. De var nok ganske fulle av sukker når de la seg.[;)]
Det er sånn det skal være[:D][:D][:D][:D]
Jul/juletrefest er en gang i året, og da skal barna proppes fulle med godis[8D][:D]