Puh.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror er definitivt laget av noe annet enn storebror! Storebror var for det meste flaskebarn og besvimte umiddelbart i 3 timer etter en stor flaske :P Lillebror fullammes (Hurra for meg! :D Jeg KLARTE det denne gangen!! :) :) Puppene er SMEKKFULLE nå :) ) og det er definitivt mer jobb akkurat nå. Han spiser maaaange gang ila døgnet, og sover ikke akkurat 3 timer nei! Gjerne bare en dupp på brystet :P Ooooooogså spiser han igjen..... Han kan heller ikke bare legges ned i vugge/seng og sove, nope! Han vil ha kroppskontakt og bevegelse på dagtid iallefall. Jeg tror jeg må børste støv av bæresjalet som aldri ble brukt til storebror :P

så bra at du får til amminga ;) jeg ammet første barnet vårt i 9 mnd, mens med 2 mann måtte jeg gi meg etter 6 mnd
da han var så fæl til å dra i puppen når han var nysgjerrig på alt rundt seg, i tilegg virket det som det ik var nok næring i melka mi for han ble så fort sulten igjen etter et måltid.

så startet med litt erstatning.....

denne gangen håper jeg at jeg skal få det til;)
det er jo så koselig;)

hurra for at ammingen fungerer :-) Robert hadde et sånn veldig stort nærhetsbehov og han har det til en viss grad ennå, men vi satser på at akkurat den biten roer seg litt hos dere da :-)

hehe begge mine har vært flaskebarn, har ikke fått til ammingen, så er spent på denne gangen! mine har og fått flaske og sovna igjen hehe veldig kjekt at du får det til denne gangen da :) :) Håper alt er bra med dere ellers og får nyte dagene selv om de er aldri så hektiske kan jeg tenke meg :) :)

Så bra det går så fint med ammingen!! :)

Omtrent sånn var det med mine to også!! Førstemann sov og sov, jeg ammet, men måtte gi tillegg fordi det ble lite melk pga han sovnet så fort ved puppen. Ammet til han var ca 6 mnd med en flaske per dag. Han var kosete, men samtidig veldig selvstendig. Likte og liker fortsatt kos, men vil gjerne ha litt rom og frihet også. Han har på en måte alltid vært en stor gutt, om du skjønner hva jeg mener, en skikkelig storebror :)

Lillebror sugde seg fast i puppen fra første stund, og jeg ammet vel omtrent hver time døgnet på tamp til han var omtrent ti mnd. Ja, jeg vet det er lenge når det var så ofte, men jeg nøyt det!! Når han var ti mnd begynte han endelig å interessere seg for vanlig mat (hadde prøvd å gitt han lenge), ammet på siden til han var 13 mnd. Han måtte strykes, bæres og koses med :) Og er fortsatt veldig kosete :)

den type "spise mye, sove lite" baby fikk jeg med nr 1, spent på om jeg får enda en slik en runde :/ forstå meg rett, vil gjerne ha spisebabyen, men alltid allright om de sover litt etterpå;)

Lillebror er definitivt laget av noe annet enn storebror! Storebror var for det meste flaskebarn og besvimte umiddelbart i 3 timer etter en stor flaske :P Lillebror fullammes (Hurra for meg! :D Jeg KLARTE det denne gangen!! :) :) Puppene er SMEKKFULLE nå :) ) og det er definitivt mer jobb akkurat nå. Han spiser maaaange gang ila døgnet, og sover ikke akkurat 3 timer nei! Gjerne bare en dupp på brystet :P Ooooooogså spiser han igjen..... Han kan heller ikke bare legges ned i vugge/seng og sove, nope! Han vil ha kroppskontakt og bevegelse på dagtid iallefall. Jeg tror jeg må børste støv av bæresjalet som aldri ble brukt til storebror :P

Hos oss var det motsatt med store og lillesøster :P men det går seg til;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Kjempeflott å høre at det går bra med ammingen :)
Min første var slik som din andre - bæresjalet var gull verdt! :D

Nå må jeg egentlig spise mine ord :p Lillebror ligger å sover på sauskinnet i sofaen, og har sovet der i snart 3 timer! Dette husker jeg fra sist også, det som gjelder den ene dagen, gjelder ikke den neste ;)

Så herlig! Nyt det du :) Sant det, hadde glemt det selv, helt umulig å vite noen ting med de små i begynnelsen ;)

Så supert at du får til ammingen denne ganga da :) Veldig vittig hvor forskjellige de små kan være, er utrolig spent på å se hvordan lillesøster her blir.. Storesøster var så rolig og sov veldig mye så blir spennende å se om vi får stikk motsatt denne ganga da :P hehe

Back
Topp